E-handel 2nd Line Support

Nets Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nets Sweden AB i Stockholm

Publiceringsdatum
2011-12-14

Beskrivning av verksamheten
Nets är ett IT-baserat kunskapsföretag och en av Nordens främsta och ledande aktörer inom betalnings- och informationsförmedling.Nets Sweden AB arbetar och levererar efter tankesättet "Business is local". Oavsett om kunden efterfrågar en betalterminal till sin verksamhet eller önskar en gemensam nordisk betalterminalplattform är Nets en helhetsleverantör. Nets-koncernen ser till de lokala förhållandena och kan genom den nordiska närvaron leverera den enkelhet kunden önskar. Den lokala närvaron gör också att vi genomgående kan tillhandahålla högkvalitativa produkter och tjänster. Genom att vara professionella, offensiva och intresserade fortsätter vi att vara en drivkraft i Europa.

Dina arbetsuppgifter
Nets Sweden AB är ett företag med tradition inom betalningsområdet, verksamt med helhetslösningar inom området betalningar. Kundsupport som numera tillhör Operations organisatoriskt, ansvarar för leverans av tjänsten ePayment/Netaxept till våra kunder.
Själva tjänsten för internetbetallösningar heter ePayment&netaxept och koncept för säker e-Handel. I din roll förmedlas kunskap till kunder och partners för betallösningen och dess funktioner. Partners kan vara webbsystem, affärssystem, mobila tjänsteleverantörer och banker/finansiella institut.
Verksamheten är i en utvecklingsfas samtidigt som e-Handelsmarknaden ökar stadigt inom Norden och Nord-europa. Därför söker vi två stycken nya medarbetare. Som kundens nav i sin internetaffär har vi inom Operations mycket högra krav på transaktionsflödet och på systemets säkerhet, tillförlitlighet och tillgänglighet. Kundleverans och kundnöjdhet är högsta prioritet.
Du ansvarar för
I huvudsak teknisk- samt övrig support via telefon samt e-post
i Din roll
Du rapporterar till närmsta chef för Kundsupport.

Utbildning och erfarenhet
Vi vänder oss till Dig som
• Har relevant utbildning, alternativt 3 årig gymnasieutbildning, gärna med utbildning och erfarenhet inom betalområdet, från bank och eHandel.
• Kan uttrycka dig och skriva obehindrat även på svenska och engelska och gärna något ytterligare språk
• Sätter värde i att leverera och leverera med kvalité
Som person är Du
• Tillförlitlig och har en snabb uppfattningsförmåga
• Noggrann, strukturerad och stresstålig
• En god kommunikatör och dokumentatör
• Följer upp och ser till att leverans sker som utlovat

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader

Tillträde
Omgående

Ersättning
Fast lön
Lön enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-15
Ansökan endast via E-post till: jenny.misic@nets.eu
Ansökan kan skickas till e-postadress: jenny.misic@nets.eu

Företag
Nets Sweden AB

Adress
Nets Sweden AB
Box 92006
12006 STOCKHOLM

Kontorsadress
Lumaparksvägen 9

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 00
Faxnummer: 00

Jobbnummer
1106327

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nets Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nets Sweden AB: