Dustin söker fokuserade säljadministratörer inom Sales Services

Made for Sales AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Made for Sales AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Täby, Trosa eller i hela Sverige

Dustin är Nordens ledande återförsäljare av IT och hemelektronik. Sedan starten 1984 har vi vuxit till en koncern med fler än 900 engagerade medarbetare i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Mer information hittar du på dustin.se.

Sales Services söker nu två extra personer till sitt team f o m omgående och till mars månad för att stärka upp säljadministrationen, med chans till förlängning. Sales Services sitter på unik kompetens inom många områden och finns alltid med i kulisserna bakom Dustins framgångsrika försäljning och expansion. 

I rollen som säljadministratör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bedöma webbordrar, följa upp Dustins returer hos tillverkare och distributörer och kommunicera leveranstider mm till våra kunder. Du kommer också att arbeta med uppdatering av affärssystemet, granska ordrar som misstänks vara bedrägerier och vidta åtgärder, abonnemangshantering på tillverkarportaler, registrera garantiförstärkning samt andra administrativa uppgifter. Arbetstiderna i denna roll kommer att vara mellan kl. 08-17.

Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och som har erfarenhet från någon form av administrativt arbete. Det viktigaste i rollen är att du är noggrann, strukturerad och har en bra känsla för problemlösning och kan tempoväxla när det behövs då ingen dag är den andra lik i dagsläget. Du arbetar obehindrat i Officepaketet och kan formulera dig väl såväl skriftligt som muntligt både på engelska och på svenska. För att trivas i rollen är du positiv, engagerad, lösnings- och resultatorienterad. Du är också uthållig i det administrativa samtidigt som du gillar att ha tempo i det du gör, och drivs av att slutföra en uppgift på bästa och mest effektiva sätt. Det är viktigt att du tycker om att vara i en service - och supportfunktion, att du trivs med att prata med interna kunder såväl som våra många distributörer.

Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba i affärssystemet AX.

Du erbjuds en intressant och utvecklande roll, där du får möjlighet att bidra till utvecklingen i ett expansivt företag. Du har trevliga kollegor och en bra stämning i ett företag som präglas av en positiv säljkultur. Din ambition och dina prestationer ger dig goda utvecklingsmöjligheter i en bransch med stor potential. Kontoret är placerat i Nacka Strand, Stockholm. 

Är du den vi söker? Sänd in dina ansökningshandlingar nedan, urval sker löpande och tjänsten kommer tillsättas per omgående. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Made for Sales, rekryteringskonsult Ida Ekendahl på 0737-289443.

Publiceringsdatum
2014-10-15

Arbetstider och omfattning
Heltid visstid + tillsvidare

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-31
Ange följande referens när du ansöker: madeforsales108
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Ekendahl ida.ekendahl@madeforsales.se

Företag
Made for Sales AB

Adress
Made for Sales AB
St Eriksgatan 63
11234 Stockholm

Kontorsadress
St Eriksgatan 63

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2032524

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Made for Sales AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Made for Sales AB: