Duktiga supporttekniker till Göteborg!

Wise IT / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise IT i Göteborg, Kungälv, Härryda, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Just nu har vi ett flertal spännande kunder i Göteborg som efterfrågar kompetens inom supportområdet, därför söker vi dig som är intresserad av din nästa utmaning. Som supporttekniker lägger kunderna stor vikt vid din sociala kompetens och tekniska intresse samtidigt som vi på Wise IT månar om att våra konsulter ska få möjlighet att trivas och utvecklas i sina roller ute hos våra kunder.

Passar vi dig?

Vi jobbar med en stor kundbredd och lite beroende på uppdrag kommer du antingen vara anställd som konsult av oss på Wise IT med din egen konsultchef som har en nära dialog med dig hela tiden och/eller bli överrekryterad i ett senare skede.

Vår, Wise IT:s, uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Som grund är vi experter på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer - tillsammans.

Om denna position

I rollen som supporttekniker kommer du ge support till kundens interna användare eller till externa kunder. Man sitter i ett tight team där flera kollegar har många års erfarenhet av just support. Support ges över telefon, epost och fjärrstyrning. Vanliga ärende kan vara allt från hur man byter lösenord i AD, fel på kablar, applikationer eller enklare ärenden som att beställa ny hårdvara åt användaren.

Låter det intressant? Ansök redan idag, även om vi befinner oss i semestertider så kommer vi för detta uppdrag att gå igenom ansökningar löpande. Uppmärksamma dock att återkoppling och svar på frågor kan dröja till v.33.

Vi ser fram emot din ansökan!

Annan information

För att kunna axla rollen som supporttekniker, ska man har ett stort tekniskt intresse. Vara lyhörd som person och noga med att alltid ge kunden det där lilla extra. Social, trevlig och lösningsorienterad är saker som våra kunder sätter stor vikt vid. Du har med dig något eller några års erfarenhet av supportrollen. Du har genom din erfarenhet och ditt intresse för området skaffat dig en bred förståelse inom det tekniksa området.

Krav i ansökan är att du har någon form av relevant tidigare erfarenhet av service/support över telefon. Teknisk förståelse och stort intresse.

Hos våra kunder värdesätter man en god sammanhållning inom grupperna så vi ser gärna att detta även är viktigt för din del.

Du pratar och skriver svenska och engelska flytande.

Under uppdraget är du anställd som konsult hos Wise IT för att ev gå över i anställning hos kunden.

Mer information om tjänsten ges av någon av kontaktpersonerna nedan

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-07-07

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emil Rafstedt emil.rafstedt@wiseit.se
Caroline Wallin caroline.wallin@wiseit.se

Företag
Wise IT

Adress
Wise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm

Kontorsadress
Sveavagen 13 11157, Stockholm

Jobbnummer
3597162

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise IT: