Duktiga assistenter till centrala Stockholm
Poolia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Kontor i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Poolia Kontor
Presentation
För ett konsultuppdrag söker vi nu två effektiva assistenter till ett företag beläget nära Kungsträdgården i centrala Stockholm.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken.
Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset - både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter.
Publiceringsdatum2010-09-06Dina arbetsuppgifterDe två assistenterna kommer att arbeta för Infrastructure respektive IR-avdelningen på företaget. Gemensamt för de båda rollerna är att man ger support vid genomförandet av investeringar, förvaltning av portföljbolag och vid exitprocesser.
I arbetsuppgifterna för båda rollerna kan bland annat följande ingå:
• möteskoordinering, interna och externa möten
• resebokningar
• uppdatering och redigering av presentationsmaterial
• research
• kvittohantering
• boka telefonkonferenser
• registrera kontaktinfo i Outlook/EPM
• agera back up när andra assistenter är frånvarande.
Vidare kan du komma att förbereda material för interna och externa möten, vilket innebär redigering, formatering, utskrifter, kopiering samt sammanställning av material och utskick.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig med relevant utbildning och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har goda datakunskaper och särskilt för dig som kommer att arbeta på IR-avdelningen är det viktigt med mycket goda engelskkunskaper och goda kunskaper i Officepaketet samt ett gott siffersinne.
Vi ser att du är prestigelös, stresstålig och organiserad. Du arbetar lika väl självständigt som i team och du har mycket god kommunikationsförmåga.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden Ekonomi, Administration, Life Science och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-20
Ange följande referens när du ansöker: 23968
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagPoolia Kontor
AdressPoolia Kontor
Jobbnummer 726131
Observera att sista ansökningsdag har passerat.