Duktig orderadministratör för start i augusti!
Maxkompetens Växjö / Inköpar- och marknadsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Växjö i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Tingsryd eller i
hela Sverige Information om uppdraget
Till vår uthyrningsverksamhet i Växjö söker vi en duktig och kreativ orderadministratör. I tjänsten ingår: Orderregistrering, leveransbevakning, leverantörskontakter samt fakturering och övrig administration och dokumentation. Tjänsten inleds med 3-6 månaders anställning hos Maxkompetens, därefter skall tjänsten förhoppningsvis övergå till en anställning hos kunden.
Krav på person
Du är kunnig inom ekonomi och administration och innehar ett stort driv och engagemang. I grunden har du breda kunskaper inom orderhantering och leverantörskontakter. Du trivs med att arbeta i team och har goda kunskaper i engelska. Dina datorkunskaper är bra och du ha en god kommunikativ förmåga. I övrigt är SAP-kunskaper klart meriterande.
Start: I början av augusti.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Dagtid.
Plats: Växjö.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Ansökan: För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas
www.maxkompetens.se. Tryck på "skicka anmälan" och följ instruktionerna. Rekryteringen sker löpande!
Publiceringsdatum2010-05-26Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktRebecca Moberg, Key Account Manager, 0705461222,
rebecca.moberg@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Växjö
AdressMaxkompetens Växjö
35196 VÄXJÖ
KontorsadressFRAMTIDSVÄGEN 12 A
VÄXJÖ
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0470-723388
Jobbnummer 661678
Observera att sista ansökningsdag har passerat.