Driven teamledare till Teleperformance

Teleperformance Nordic / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic i Stockholm, Ljusdal, Härjedalen, Göteborg, Haparanda eller i hela Sverige

Teleperformance Nordic

Arbetet som teamledare  innebär personalansvar samt ansvar för det dagliga arbetet för ditt

team. Du utövar aktivt floor management genom att leda, coacha och fördela arbetet i ditt team samt ansvarar för att nyckeltal uppnås. Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de utmaningar och möjligheter som kan uppkomma. Du rapporterar till Assistant Contact Center Manager. Teamet du ansvarar för arbetar med fakturahantering och besvarar mycket frågor kring fakturor och påminnelseavgifter.

Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och prioriterar att dit team har den kunskap och information de behöver. Du engagerar och motiverar din grupp, bygger gruppkänsla och reagerar proaktivt och ser utmaningar istället för problem. Du gillar att arbeta med människor och coacha andra till succé.

På Teleperformance Nordic AB få du en utbildning som hjälper dig att hantera de utmaningar rollen

erbjuder dig. Du får även utvecklingsmöjligheter och karriärmöjligheter inom ett företag som ständigt växer och även vill att de anställda ska göra det.

Du får jobba på en arbetsplats fylld med framåtanda, driv och en ungdomlig atmosfär.

Vi söker dig som:

• Har ledarskapserfarenhet

• Har erfarenhet av kundservice/försäljning

• Är kommunikativ och pedagogisk

• Är resultatorienterad, självständig och serviceminded

• Är strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor

• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad.

Start: Omgående

Ansök redan idag då urval och intervjuer genomförs löpande.

Vår slogan är "Transforming Passion into Excellence"- om du har en passion för god service kan

du tillsammans med oss förvandla den till något excellent!

Månadslön.

Projektets öppettider: måndag-torsdag: 8.30-20 fre, 8.30-17 helger 10-17 

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Publiceringsdatum
2013-07-05

Arbetstider och omfattning
100%. Tillträde: enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-10
Ange följande referens när du ansöker: 2013/108
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emilia Vilén, Rekryterare 072-2250089

Företag
Teleperformance Nordic

Adress
Teleperformance Nordic
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Jobbnummer
1601276

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Teleperformance Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Teleperformance Nordic: