Driven teamledare till Releasy Customer Management
Pema People AB / Försäljningsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Pema People AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vi söker dig som har erfarenhet från en coachande och ledande befattning inom kundservice. Du drivs av resultat, drivs av att utveckla och motivera dina medarbetare, tillsammans överträffar ni mål- och kundupplevelse!
Publiceringsdatum2017-09-26Dina arbetsuppgifterSom Teamledare ansvarar du för den dagliga driften av ditt team, du har ett direkt personalansvar om 15-20 stycken kundservicemedarbetare.
Vi ser att du som tjänsten har några års erfarenhet inom kundservice, gärna från likvärdig roll. Du arbetar målinriktat med hela ditt team, analyserar och vidarerapporterar teamets resultat. Vidare säkerställer du att högsta möjliga servicegrad uppnås, du motiverar ditt team till att alltid prestera en kundupplevelse utöver det vanliga. Rollen kräver stort ansvar och driv, du behöver vara orädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder.
Ansvarsområden:
• Huvudansvar för teamets lönsamhet.
• Personalansvar för samtliga medarbetare i teamet.
• Huvudansvar för kvalitet och att alla medarbetare har rätt kunskapsnivå.
• Uppföljning av sjukfrånvaro och annan frånvaro.
• Delvis ansvar för kontakten med uppdragsgivare.
• Ansvar för trivsel och arbetsmiljö i teamet.
Kvalifikationskrav:
• Lägst gymnasiekompetens.
• Erfarenhet av ledarskap inom kundservice.
• God datorvana.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Självklart besitter du förmågan att lyfta andras prestationer och bygga långsiktiga och goda relationer. Vi letar efter dig som är ordningsam och strukturerad samtidigt som du tycker om ett högt tempo. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Vi ser att du har en inställning och ambition att inget problem är för litet och inget behov är för stort. "
Arbetstiderna är framförallt dagtid (kl. 7.00-18.00) med undantag för ca. en kväll i veckan (till senast kl. 21.00) samt helgarbete var 10:e helg.
Placeringsort: Linköping
Pema People AB arbetar med videointervjuer i sina rekryteringar, du kan därför bli ombedd att utföra en videointervju. Det är av stor vikt att denna utför då det är en del i processen. Eventuella frågor rörande tjänsten besvaras av Marcus Renell.
marcus.renell@pemapeople.seAnsökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Vänligen bifoga ditt cv och personligt brev. Vi tar inte emot ansökningar via epost.
Varmt välkommen in med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid. Tillsvidare. Fast lön enl. överenskommelse.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Nilsson
FöretagPema People AB
AdressPema People AB
Ektorpsgatan 6
60337 Norrköping
KontorsadressEktorpsgatan 6
Jobbnummer 3718229
Observera att sista ansökningsdag har passerat.