Driven supportspecialist med brinnande kundfokus
Industrikompetens i Östergötland AB / Supportteknikerjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Industrikompetens i Östergötland AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Är du en utåtriktad, positiv och initiativtagande person som intresserar dig för smart teknik? Då får du inte missa den här chansen! Phoniro erbjuder tekniska lösningar som digitala nyckellås, eTillsyn, tid- och insatsuppföljning och larmsystem till vård- och omsorg. Allt baserat på en och samma cloud-plattform, Phoniro Care.
Publiceringsdatum2016-12-19Om företagetPhoniro är ett svenskt bolag med internationell närvaro i Norge, Danmark, Finland och Holland. Företaget har ca 70 anställda och ca 125 MSEK i omsättning. Bolaget är en marknadsledande leverantör av välfärdsteknik för äldreomsorg och funktionshinderområdet. Närmare 200 kommuner och privata vård- och omsorgsbolag använder Phoniros lösningar idag. Kontor finns i Halmstad, Norrköping, Stockholm, Göteborg, Luleå samt i Danmark och Holland.
ArbetsuppgifterPhoniro har sitt kontor i mitt i stan i Norrköping och i de fantastiska lokalerna med högt i tak, stora fönster och fina burspråk finner du ditt team. Ni kommer tillsammans att utgöra ett kundcenter med varierad kompetens, allt från fokus och förståelse för användarupplevelsen till djup teknisk kunskap. I tjänsten kommer du att supporta kunder kring tekniska lösningar som digitala nyckellås, larmsystem och mobilappar. kunden ligger i fokus.
ProfilVi söker dig som har stort kundfokus och brinner för att klura, beskriva och lista ut den bästa lösningen för kunden. Tjänsterna som Phoniro erbjuder är verktyg som kunderna använder dagligen vilket gör att det är extra viktigt att det fungerar som det ska och att du snabbt kan vara med och stötta vid eventuella problem som uppstår.
Vi söker dig som:
• Sätter kunden först.
• Har ett driv och en framåtanda med ett analytiskt förhållningssätt.
• Gärna tar nya initiativ och motiveras av att lösa problem.
• Är bekväm med operativsystem och appar för iPhone- och Androidtelefoner.
• Har ett intresse och förståelse för tekniska lösningar och prylar.
Det är meriterande men inget krav om du har:
• Tidigare har erfarenhet inom vård- och omsorg.
• Erfarenhet från teknisk support och gärna ITIL.
• Jobbat i windowsmiljö.
• Kunskaper om SQL-databaser.
• Kunskaper kring nätverk.
• Förståelse för lättare programmering.
Ansökningsförfarande
Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult på Skill, Ida Thidblom,
ida.thidblom@skill.se alt. 0722512497
Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Logga in eller registrera ditt CV på
www.skill.seOm företagetIndustrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 2272
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Thidblom
FöretagIndustrikompetens i Östergötland AB
AdressIndustrikompetens i Östergötland AB
Djurgårdsgatan 56
58229 Linköping
KontorsadressDjurgårdsgatan 56, Linköping
Jobbnummer 3221268
Observera att sista ansökningsdag har passerat.