Driven Success Manager till Stockholmskontor sökes!

Compost / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Compost i Stockholm

Vi växer så det knakar vilket gör att vi letar efter fler grymma kollegor som kan jobba med och utveckla våra befintliga kunder.

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara utveckling av våra befintliga kunder, dvs i samråd med kunden sätta en road map och därefter följa upp den regelbundet, vara lyhörd för säljsignaler och kundbehov och kunna agera på dem. Med hjälp av vårt grymma team är du sedan med och gör våra kunder till de bästa i branschen!

Vår kommunikationsplattform Carma Marketing Hub används av företag som har förstått vikten av ett stabilt, flexibelt och effektivt kommunikationssystem för att förverkliga de digitala strategierna. Du känner säkert till en del av våra kunder; SATS, Linas matkasse, Adlibris, Gymgrossisten, ICA, NetonNet för att nämna några.

Nu letar vi efter dig som är grym på kundkontakt och som ser till att hjälpa våra kunder att bli bäst på marknaden i sin kommunikation. Är du vår nya Success Manager?

Vi ser gärna att du;

- har en akademisk utbildning

- minst 3 års arbetserfarenhet och gärna erfarenhet av komplexa SaaS-lösningar

- kan jobba mot fördefinierade mål

- delar med dig av din kunskap på seminarier, event, erfagrupper och andra sammanhang för att sprida kunskap, såväl internt som externt

- har erfarenhet av att dokumentera ditt arbete i ett CRM

- förstår vår bransch och hur Carma Marketing Hub kan appliceras på potentiella kunders verksamheter

- är lätt att tycka om och trivs med att vara på språng mellan möten och kontoret

- har en viss teknisk förståelse för hur branschen (och därgenom våra tjänster) fungerar

• har erfarenhet av kundresor, road maps, planering och utförande av KAM-uppdrag

- har stort intresse för, och gärna erfarenhet av, digital marknadsföring och angränsande kanaler för att kunna ge kunder en korrekt och uppdaterad bild av hur de bör arbeta för att nå bästa resultat

Tjänsten som Success Manager innebär att du hamnar i vårt säljgäng - ett härligt gäng med glatt humör som ser till att vi har de bästa kunderna på marknaden.

Ditt fokus kommer som sagt att ligga främst på befintliga kunder, med allt från införsäljning av nya features/tjänster till uppföljning, men du kommer även att vara delaktig i arbetet kring seminarier, events, ta fram case etc.

Du rapporterar till försäljningschefen.

Du kommer att ha ditt kontor i Stockholm i en vindsvåning på Drottninggatan. Även fast vi längtar efter att lära känna dig hoppas vi att du inte spenderar allt för mycket tid på kontoret tillsammans med oss utan har fullt upp med att göra våra kunder bäst i branschen!

Tjänsten planeras tillsättas under januari/februari 2017. Vi kommer därför att ha en ganska kort ansökningstid för just den här tjänsten.

Är du vår nästa kollega? Vi hoppas det! Sök!

Har du frågor, maila fatima@compostmarketing.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2016-11-27

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fatima fatima.ekekrantz@compostmarketing.com +46 8 562 501 20

Företag
Compost

Adress
Compost
Drottninggatan 55
11121 Stockholm

Kontorsadress
Drottninggatan 55, Stockholm

Jobbnummer
3182391

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Compost

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Compost: