Driven säljcoach till snabbväxande bolag inom finans

Söderberg & Partners / Säljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Östersund, Sundsvall, Örnsköldsvik, Umeå, Gävle eller i hela Sverige

Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.
Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering.
Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.
Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Är du en tävlingsmänniska som drivs av att utveckla människor? Nu söker Söderberg & Partners en säljcoach till bokningsverksamheten i Östersund.
Som säljcoach har du huvudansvaret för hela personalstyrkans utveckling samt resultat. Verksamheten arbetar med utgående samtal mot privatpersoner och företag med fokus på nya kunder, men även bearbetning av befintliga kunder. Ditt uppdrag är att leda teamet mot uppsatta mål på en av Sveriges mest moderna och framgångsrika mötesbokning.
Idag består gruppen av ca 20 heltidsanställda mötesbokare samt 30 deltidsanställda mötesbokare. Du har en tät kommunikation med verksamhetens callcenterchef men arbetar självständigt och strukturerat. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att rekrytera, coacha, strukturera och utbilda gruppen. Administrativa uppgifter ingår dagligen i tjänsten.
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt!

Vi söker dig som drivs av att utveckla människor och ser möjligheter för individers utveckling. Du trivs i en utåtriktad roll och är bra på att motivera och organisera dina medarbetare. Som ledare är du relationsskapande och kommunikativ. Du har erfarenhet av försäljning via telefonen och drivs av att arbeta mot uppsatta mål. Du är van att leda medarbetare inom callcenter och vet vilka förutsättningar som krävs och vilka krav som måste gälla. Att skapa delaktighet, engagemang och motivation hos dina medarbetare är något du är riktigt bra på och tycker om att göra.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-20

Ersättning
Månadslön + bonus

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Söderberg & Partners

Adress
Söderberg & Partners
Törnstens gränd 8
83130 Östersund

Kontorsadress
Törnstens gränd 8

Jobbnummer
4033690

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Söderberg & Partners

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Söderberg & Partners: