Driven Säljadministratör Sökes!

Framtiden AB / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Är du serviceminded, noga med detaljer och gillar att vara spindeln i nätet? Då har vi tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2019-04-30

Arbetsuppgifter
Som Säljadministratör hos vår kund kommer du att vara en viktig resurs i teamet. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att administrativt stärka kontorets säljavdelning och aktivt vårda goda kundrelationer.

Du kommer bland annat att hantera orders, returer, ta emot inkommande samtal från interna och externa kunder samt vara behjälplig även i andra kollegors ärenden när det behövs. Det här en roll som passar dig som trivs i en administrativ tjänst med varierande arbetsuppgifter.

Du arbetar i ett spännande företag med stark trygghet och stora möjligheter till utveckling inom ditt område som Säljadministratör. Här kommer du att få möjligheten att växa in i rollen med hjälp av erfarna kollegor.

Om företaget
Vår kund är ett företag med många års erfarenhet i IT-branschen och erbjuder en handelsplats för ITC-industrins varor och tjänster. Företaget etablerades 1984 och har idag 18 kontor runtom i Europa.

Du kommer att arbeta på kontoret i Malmö tillsammans med 12 kollegor. Tillsammans vidareutvecklar och stärker ni företagets position på den svenska marknaden.
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

Profil
Vi söker dig som har känsla för service och trivs i en administrativ tjänst. Som person är du hjälpsam, positiv och initiativtagande. Utöver detta så tror vi att du är en person som tycker om att arbeta i en platt organisation där beslutsvägarna är korta och trivsamheten hög.

Skallkrav:
• Gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i Excel
• Svenska i tal och skrift

Meriterande:
• Erfarenhet av affärssystemet SAP
• Tidigare arbetat med administration, gärna inom försäljning
• Danska

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Malmö
Omfattning: Heltid, vikariat 12 mån.

Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-14
Ange följande referens när du ansöker: 19795
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Wannerth Caroline.Wannert@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Djäknegatan 16
21135 Malmö

Kontorsadress
Djäknegatan 16

Jobbnummer
4760599

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: