Driven rekryterare sökes till familjärt bolag!
Bemannix AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-09-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven rekryterare sökes till familjärt bolag!" (publicerad 2022-09-09) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannix AB i Stockholm,
Solna,
Täby,
Upplands Väsby,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Är du en flexibel och serviceinriktad person som älskar rekrytering och employer branding? Vill du utvecklas i en varierande tjänst där du lämnas stort förtroende och ansvar till att själv planera och lägga upp ditt arbete? Härligt! Då är det nog just DIG vi söker till oss på Bemannix!
Om Bemannix:
Vi är ett bemanning- och rekryteringsföretag som är inne på vårt åttonde år. Vi är sedan 2015 auktoriserade och innehar kollektivavtal. Som företag står vi för engagemang, hjärta och vilja. Med andra ord, vi värderar det familjära i allt vi gör! Antalet konsulter ute hos våra kunder varierar mellan 30-60 stycken och på kontoret är vi fyra personer som älskar det vi gör och som stöttar varandra i alla situationer. Vi växer hela tiden!
Våra kunder finns i hela Storstockholm samt Mälardalen med omnejd och vi är verksamma inom affärsområdena lager, transport, industri/återvinning samt kontor & administration. Vi på kontoret sitter på Karlavägen 18 mitt i centrala Stockholm med närhet till allt du kan önska!
Publiceringsdatum2022-09-05Om tjänstenI rollen kommer du ansvara för hela rekryteringsprocessen, från start till mål. Det inkluderar allt från att lägga upp jobbannonser till att göra urval, intervjua, ta referenser och presentera kandidater för våra kunder.
Vidare ansvarar du för vårt arbete med employer branding. Du kommer vara Bemannix ansikte utåt på jobbmässor och andra event du kan komma att vilja delta på. Här är det bara din fantasi som sätter gränser!
Hos oss på Bemannix är ingen arbetsdag sig lik! Du kommer få lära dig massor om olika yrkeskategorier och framförallt, bli en stjärna på att matcha kandidater till sitt drömjobb. Vill du så finns alla möjligheter att växa och utvecklas vidare på företaget, vi uppmuntrar alla anställda att sträva högt. Här är det bara din vilja som kan sätta gränser!
Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Om dig:
Vi tror att du har ett brinnande intresse för att jobba med rekrytering och employer branding. Du har en utbildning inom HR eller likvärdig arbetserfarenhet inom området. Som person är du en bekväm relationsbyggare och kommunikativt skicklig i både tal och skrift. Vidare är du en person som ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du kan snabbt anpassa dig efter ändrade förutsättningar, är orädd inför nya situationer och vågar ta action.
För att lyckas i rollen bör du trivas i en miljö där du utmanar dig själv, detta eftersom du kommer att ha eget ansvar för hela rekryteringsprocessen och arbetet med employer branding. Slutligen ser vi att du är en person som bidrar med din positiva energi till teamet!
Kvalifikationer• Utbildning inom HR alt. likvärdig arbetserfarenhet inom området.
• B-körkort
• Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!
Övrig information:
Vi är ett glatt gäng som ser oerhört mycket fram emot att välkomna en ny kollega in i gemenskapen!
För övriga frågor kring denna tjänst vänligen kontakta verksamhetsansvarige Jim Björkman på 08-555 687 01 mellan 08-17 dagtid.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannix AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannix AB (org.nr 556966-4203),
http://www.bemannix.se Kontakt Jim Björkman
08-555 687 01 Jobbnummer 6946653
Observera att sista ansökningsdag har passerat.