Driven Receptionist Till Ip-Only

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker till vår kund IP-Only en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker till IP-Only en receptionist på heltid. IP-Only är en framgångsrik och attraktiv internet- och teleoperatör som riktar sig mot företag och privatpersoner.IP-Only strävar efter att möjliggöra digitalisering och erbjuda den bästa infrastrukturen åt sina kunder.Kontoret ligger centralt i Stockholm i ljusa härliga lokaler.Tjänsten är på heltid, tillsvidare, och arbetstiderna är måndag till fredag 08.00-17.00. I rollen kommer du ansvara för receptionen så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. I rollen kommer du att arbeta mestadels självständigt.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och att arbeta proaktivt.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2018-11-29

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Välkomnabesökare
• Växel- och mailhantering
• Förberedelser inför möten och konferenser
• Hålla snyggt och rent på kontoret
• Kontakt med leverantörer
• Posthantering och boka bud
• Administrativa uppgifterså som resebokningar
• Uppbackning åt övrigaavdelningar när behov finns

VI SÖKER DIG SOM

• Tidigare har arbetat inom serviceinriktade roller
• Har administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Det är meriterande om du:

• Tidigare har arbetat i reception
• Erhåller B-körkort

Som person är du positiv, stresstålig och prestigelös. Du är serviceinriktad, driven och initiativtagande.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Unger emma.unger@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4481312

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: