Driven projektkoordinator till DirektMedia

Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2011-07-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven projektkoordinator till DirektMedia" (publicerad 2011-08-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

DirektMedia är Nordens ledande aktör inom direktmarknadsföring och CRM. Vi erbjuder helhetslösningar för lönsammare kundrelationer genom kundrekrytering, kundutveckling och kundåtervinning.
Företaget ingår i Bisnode och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Borås, samt verksamhet i Danmark, Norge och Finland. DirektMedia-företagen har tillsammans ca 200 anställda i Norden, varav 85 i Sverige.
DirektMedia grundades 1988 och omsatte i Sverige år 2009 drygt 213 MSEK. Vi arbetar idag med kundrelationer för många av Nordens mest kampanjintensiva företag i många olika branscher; från förlag, distanshandel och kundklubbar till resor, bank och försäkring.
Komet söker en Projektkoordinator till DirektMedias framgångsrika säljteam i Stockholm. Om du är en kommunikativ person som trivs med utmanande administrativa uppgifter så kommer du att passa perfekt för tjänsten.
I rollen som Projektkoordinator kommer du att i huvudsak stötta Acount Managers och dela, sälj- och relationsansvar för ett antal kunder och prospects. Ni kommer tillsammans att ansvara för att uppsatta försäljningsmål nås genom att bygga långsiktiga relationer med potentiella och nuvarande kunder. Med vår marknadsledande tjänsteportfölj arbetar ni för att genomföra DM kampanjer tillsammans med kund.
Tjänsten innebär att ansvara för all kampanjadministration och hålla samtlig kontakt med leverantörer. I denna roll kommer det även att vara en stor del administrativa uppgifter i form av bland annat orderregistrering och fakturering av projekten.
Vi söker dig som gillar att hålla ett högt tempo, är driven och har lätt för att knyta nya kontakter. Företaget är otroligt kundfokuserat, därför är det också viktigt att du har en känsla för service och har en prestigelös inställning.
Viktiga personliga egenskaper:
Det krävs att du är mycket noggrann, serviceminded och klarar av att hantera parallella uppgifter. Vi tror att du som söker tycker om att arbeta både självständigt och som en del av ett lag. Du bör ha lätt för att samarbeta med andra, ha en professionell attityd och hög arbetskapacitet. Du gillar problemlösning och utmaningar.
Särskilda färdigheter och kunskaper:
Du bör vara van användare av MS Office. Du har gymnasieutbildning och gärna någon eftergymnasial utbildning.
Vi erbjuder dig:
Du kommer att finna ett stabilt företag med hög lönsamhet och en mycket trivsam miljö. Företaget är lösningsorienterat och kräver mycket ansvarstagande av varje enskild medarbetare. Kontoret ligger centralt i ljusa lokaler, där ett öppet och positivt klimat råder med fokus på kunden.
Tjänsten börjar som en inhyrning, men för rätt person finns goda möjligheter till en direktanställning.

Publiceringsdatum
2011-07-07

Arbetstider och omfattning
Uppdraget ska tillsättas redan i Augusti så skicka in din ansökan redan idag!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-08-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
KC-KG, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
981328

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: