Driven produktionsledare till internationellt modebolag
Poolia Office Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Office Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Presentation
Är du driven, lösningsorienterad och trivs med att arbeta i team? Då kan du vara den vi söker. Vår kund, som är ett internationellt modebolag, söker nu en produktionsledare till deras marknadsavdelning. Uppdraget är på konsultbasis med start omgående och planeras pågå till och med årsskiftet.
Urval och intervjuer sker löpande, så välkommen in med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2016-07-19Dina arbetsuppgifterI rollen som produktionsledare kommer du tillhöra bolagets marknadsavdelning. Du kommer ha ett ansvar för att den övergripande tidsplanen följs av alla berörda parter. Vidare kommer i tillsammans med Art Director och Final Artworkers se till att allt kampanjmaterial är producerade i de begärda kanaler samt på alla språk. Andra arbetsuppgifter som förekommer:
• Ansvar för överlämning till produktionen i London
• ansvara för att teknisk information gällande produktionen finns tillgänglig för berörda parter
• hitta lösningar på de problem som uppstår i det vardagliga arbetet
• arbeta tillsammans med teamet för att nå målet med kampanjen.
Som produktionsledare tror vi att du drivs av att arbeta i en snabbrörlig miljö med ständiga förändringar. Du motiveras av utmaningarna som uppstår i de kampanjer och projekt som drivs i bolagets 67 länder.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig med högskoleutbildning inom reklam och media eller motsvarande. Du har arbetat 2-3 år som produktionsledare på reklambyrå eller liknande. Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav, liksom mycket goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift. Vi tror att du är en teamplayer med en bra samabretsförmåga. Du har en stark känsla för service och är prestigelös. Vidare har du en stark ansvarskänsla där du arbetar mål- och leveransfokuserat. Du är effektiv och noggrann i ditt arbete samt hanterar stressiga situationer på ett bra sätt.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Inom sälj och marknad finns många kreativa möjligheter. Med en bredd från marknadschef och säljare till inköpare, informatörer och webbredaktörer har vi tjänster och uppdrag som kan intressera dig. Som konsult får du möjligheten att testa olika yrken och få en bred erfarenhet längs vägen fram till ditt drömjobb.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 43957
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Strandh
Lovisa Stehn
FöretagPoolia Office Professionals AB
AdressPoolia Office Professionals AB
Box 207
10124 Stockholm
KontorsadressBox 207, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2960205
Observera att sista ansökningsdag har passerat.