Driven Personaladministratör

Adecco, Eskilstuna / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Eskilstuna i Eskilstuna, Stockholm eller i hela Sverige

Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder. I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder.
Adecco arbetar med Staffing Services, Recruitment, Outsourcing samt Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco söker nu en PERSONALADMINISTRATÖR till ett uppdrag för en av våra kunder i Eskilstuna.
Personalavdelningen består av ett team på fem personer som arbetar med chefsstöd, både strategiskt och operativt.

Publiceringsdatum
2010-02-02

Dina arbetsuppgifter
Uppdraget erbjuder en spännande blandning av arbetsuppgifter inom hela personalområdet. Du kommer att arbeta med den personaladministrativa hanteringen kring avtalsskrivning, bevaka att arbetsrättsliga regler och avtal följs och ge stöd och råd i olika personalfrågor. Du kommer även att vara ett administrativt stöd för personalavdelningen i frågor som rekrytering, introduktion och personalutbildning samt sköta uppdatering av verksamhetsportal och personalhandbok.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har högskolekompetens inom PA, ekonomi eller juridik. Du är en administratör ut i fingerspetsarna och trivs med denna typ av arbetsuppgifter. Du uttrycker dig väl i tal/skrift och har god datorvana och systemförståelse. Vi ser att du har minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Förutom dina tidigare kunskaper och erfarenheter kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet, där du som person bör vara engagerad och driven. Som person har du ett genuint intresse för människor och en förmåga att ”höra” och föra talan för medarbetarens och chefens behov. Du är tydlig, beslutsam och kommunikativ. Det är en självklarhet att du som personaladministratör har en stark integritet och föregår med gott omdöme.
Vad erbjuder vi dig?
Adecco erbjuder dig en anställning som ambulerande konsult med 6 månaders provanställning till att börja med. Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Intresserad?
Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande.
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=934357

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Intervjuer och urval sker löpande. Ansök via vår CV-databas www.adecco.se

Kontakt
Elin Faltin, Rekryteringskonsult, 016-542 85 03
Maria Hedfors, Kosultchef, 016-542 85 05

Företag
Adecco, Eskilstuna

Adress
Adecco, Eskilstuna
Fristadstorget 8 A
63220 ESKILSTUNA

Kontorsadress
Fristadstorget 8 A

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 016-5428500
Faxnummer: 016-138220
E-postadress: eskilstuna@adecco.se

Jobbnummer
578344

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Eskilstuna

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Eskilstuna: