Driven person med servicekänsla till vår support

Apsis Sweden AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Apsis Sweden AB i Malmö, Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Apsis är Skandinaviens ledande företag inom lösningar för legitim marknadsföring via e-post. Vårt system används idag av ca 3 500 kunder, inklusive IKEA, H&M, Adidas och flera internationella företag. Vi växer med ca. 100% per år med god lönsamhet. Idag är vi ett 30-tal anställda som sitter centralt i fräscha lokaler på huvudkontoret i Malmö, samt ett 20-tal kollegor på våra kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingfors, Köpenhamn och Oslo. Vi verkar alltså i den sektor som väntas få ytterligare tillväxt tack vare lågkonjunkturen.
Vi söker nu person med servicekänsla till vår supportavdelning
Brinner du för att ge kunder bra service och support? Har du goda kunskaper inom IT? Är du effektiv och lösningsorienterad?
Då är det dig vi söker!
För att lyckas inom denna tjänst bör du kunna:
skapa och bygga positiva relationer via telefon och e-post
formulera dig genomtänkt och strukturerat, även under tidspress
hantera tekniska supportärenden via telefon och e-post
följa upp kunder för att säkerställa kundnöjdhet
Du kommer under en del av din tid vara Apsis ansikte mot våra kunder och arbeta med att ge personlig, engagerad och snabb service. Det är därför viktigt att du ser på support som något kul och värdeskapande och på kunden som den viktigaste tillgången i Apsis verksamhet.
Nödvändig kompetens:
goda kunskaper inom HTML och CSS
mycket god allmän IT-kompetens
Vi värdesätter:
Kännedom om webbutveckling (t ex ASP, .NET, PHP) samt databashantering (t ex SQL Server)
Kunskap om API/XML
Tidigare erfarenhet av support
Bland dina personliga egenskaper värdesätter vi förmågan att leverera utomordentlig kundservice. Du måste ha en vetgirighet och en stark vilja att lära dig mer. Du har en mycket god teknisk förståelse och en god problemlösarförmåga.
Viktigt är också ditt engagemang, och förståelse, för kunders problem, och kunna förklara dessa på ett lättförståeligt sätt. God stresshantering och kunna prioritera och arbeta strukturerat är andra viktiga egenskaper
Eftersom Apsis växer kraftigt utanför Sverige har vi ett ökande behov av personer med kompletterande språkkompetenser. God engelska muntligt såväl som skriftligt är ett krav. Norska, danska, finska, eller tyska är meriterande.
Låter detta intressant. Skicka din ansökan tillsammans med CV till mikael.molin@apsis.se . Märk ansökan "Kundsupport". Frågor om tjänsten besvaras av Mikael Molin via ovanstående e-postadress eller på telefon 0734 - 155 819.
Vi tar endast emot ansökningar vi e-post

Publiceringsdatum
2009-06-15

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: mikael.molin@apsis.se

Kontakt
Mikael Molin, Supportansvarig, 0734155819, mikael.molin@apsis.se

Företag
Apsis Sweden AB

Adress
Apsis Sweden AB
Baltzarsgatan 31
21136 MALMÖ

Kontorsadress
Baltzarsgatan 31
MALMÖ

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-249770

Jobbnummer
467995

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Apsis Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Apsis Sweden AB: