Driven ordermottagare sökes till Prioritaire!
Academic Work Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba på ett spännande företag som är i expansionsfas? Gillar du att bygga långsiktiga relationer och är du dessutom en problemlösare? Då kan tjänsten som ordermottagare vara rätt för dig! Vi söker nu en konsult som är engagerad, kommunikativ och analytisk. Skicka in din ansökan idag då urvalet sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Prioritaire STHLM är en fullservicepartner med otroligt hög service, kvalitetskänsla och med ett annorlunda koncept. Deras partnerskap ger kunden en single point of contact och genom deras detaljstyrning säkras det att kunderna kapar onödiga kostnader och tillägg.
Deras verksamhetsområden består av följande: budtransporter lokalt (per cykel, cargo-cykel, kombi, skåpbil och lastbil), ekonomi och expressleveranser in- och utrikes (Prioritaire är en mäklare med ett nätverk om över 30 olika transportörer) samt projektstyrning, ärenden, utläggs- och hantverksuppdrag.
Vi söker nu en ordermottagare och ser gärna att du vill bidra till en god arbetsmiljö där engagerade medarbetare har roligt på jobbet. Detta är en heltidstjänst och arbetstiderna är kontorstider sträcker sig mellan kl.08.00 och 18.00. Rollen är perfekt för dig som är intresserad av utvecklas tillsammans med ett företag som växer så det knakar!
Du erbjuds
• En möjlighet att utvecklas nära och tillsammans med ett företag i expansionsfas
• En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriärr
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som ordermottagare kommer du bland annat:
• Ta emot och hantera beställningar eller förfrågningar via telefon samt mejl
• Administrera beställningar i affärssystemet Opter
• Hantera kundförfrågningar
• Packa varor
• Ta dig an andra administrativa arbetsuppgifter såsom prissättning och efterhålla ordrar
VI SÖKER DIG SOM
• Tidigare jobbat inom logistikbranschen
• Tidigare har arbetat med affärssystem inom logistik
• Har god datorvana
• Har väldigt goda språkkunskaper i svenska och engelska
Vidare är det meriterande om du
• Tidigare jobbat med Opter eller liknande system såsom Visma
• Har ett intresse och engagemang för logistik
• Har vana av att jobba i Excel
Som person är du
• Självgående
• Problemlösningsorienterad
• Kommunikativ
Övrig information
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid
• Placering: Kungsholmen, Stockholm
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 08:00-17:00
Publiceringsdatum2022-09-24ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAcademic Work Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15082035".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7011766
Observera att sista ansökningsdag har passerat.