Driven orderadministratör till Atea
Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Växjö,
Alvesta,
Hylte,
Tingsryd,
Ljungby eller i
hela Sverige Är du en driven person som trivs med analytiska administrativa uppgifter? Då är detta en spännande tjänst för dig. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör på Atea kommer dina arbetsuppgifter först och främst att vara orderläggning och validering av ordrar.
På Atea kommer du att jobba i Microsoft Navision, Microsoft CRM, QlikView och Office 365.
Om företaget
Atea utrustar Sverige med IT där Atea Software står för den mjuka biten (Licenser). Atea Software omsatte ungefär 3.5 miljarder år 2016 och är en transaktionsintensiv del av Atea.
Cirka 80 anställda finns inom Atea Software i Sverige och drygt 20 av dessa finns i Växjö där Atea har sin Customer Care. På kundtjänsten där du kommer att jobba sitter cirka 35 personer. Som administratör har du frihet under ansvar i en flexibel organisation och det finns stora utvecklingsmöjligheter för en driven person. På kundtjänsten gäller laget före jaget - man hjälper varandra. Det är högt i tak och fokus ligger på bra kvalitet.
Din profil
Skallkrav:
• Datavana (officepaketet)
• Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
• Tidigare administrativ arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper i Excel
• Tidigare efarenhet av affärssystem och ärendehanteringssystem
Atea lägger mycket vikt vid att du är en person som har driv och att du vill förändra och förbättra verksamheten. Du har lätt för att lära dig, är stresstålig och är bekväm i att tala i telefon. Vidare har du inga problem med att göra repetitiva arbetsmoment. Som person är du nogrann, lyhörd och har en god initiativförmåga. Till sist är det viktigt att du trivs i en livlig och social grupp med härligt go!
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Ort: Växjö
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Urval sker löpande, så välkommen in med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-22
Ange följande referens när du ansöker: 13041
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJoel Skogmalm
joel@framtiden.com 0735-16 89 95
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping
KontorsadressBorgmästargränd 1D
Jobbnummer 3687809
Observera att sista ansökningsdag har passerat.