Driven operativ inköpare med SAP kunskaper

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
2015-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven operativ inköpare med SAP kunskaper" (publicerad 2015-12-18) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Är du en driven och självgående person med några års erfarenhet av inköp med SAP kunskaper som vill utvecklas inom inköpsrollen? Då har Adecco uppdraget för dig med start omgående!

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som Operativ Inköpare kommer du att stödja organisationen i inköps- och leveransfrågor. Du kommer att informera, utbilda och säkerställa förståelsen i organisationen kring inköpsprocessen och funktionen för centralt inköp samt stödja kategori- och produktansvariga i inköps- och produktfrågor. Du kommer även att genomföra inköp enligt gällande attestförordning, aktivt bidra till utveckling av inköpsfunktionen och inköpsprocessen samt projektleda valda upphandlings och processförbättringsprojekt. Vidare kommer du att säkerställa att leverantörsregister och artikelregister är uppdaterad.

Vem trivs här?
Du som har en högskoleexamen inom ekonomi, logistik, ingenjörsämnen eller annan likvärdig inköpsutbildning samt några års relevant arbetslivserfarenhet med SAP kunskaper kommer snabbt att komma in i arbetsuppgifterna. Du behärskar svenska och engelska flytande i såväl tal som skrift. Vidare ser vi att du som söker har goda kunskaper i Ms Office. Stor merit om du har goda kunskaper i Excel.

För att trivas i rollen som operativ inköpare tycker du om att ha många kontaktytor, har en serviceinriktad inställning och tycker om att driva förändring. Du besitter god affärsförståelse samt analytisk förmåga. Som person är du även noggrann, strukturerad, driven samt har en positiv inställning och förmåga till att angripa nya frågeställningar. Är du dessutom en teamorienterad person med god samarbetsförmåga som bidrar med sin positiva energi är detta tjänsten för dig!

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående med plats i Kista. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. 

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snarast. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10. 

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Publiceringsdatum
2015-11-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-03
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Arda Kurdoglu, Rekryteringsansvarig Supply Chain & Inköp

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2511301

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: