Driven och strukturerad Administratör sökes till storbank!

Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en självgående Administratör som vill arbeta i en miljö där du får ta eget ansvar och även samarbeta med andra? Adecco Office & HR har uppdraget för dig.

Hur ser din arbetsdag ut?

Som Administratör kommer du att få arbeta både självständigt och i team. Dina huvudsakliga uppgifter blir att ta emot och hantera information från kunder, kontrollera och i förekommande fall utreda och registrera uppgifterna i kundsystem respektive i Excel-filer.

Vem trivs här?

Du som är i början av karriären men har erfarenhet av administrativt arbete kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Är du bekant med Office-paketet, särskilt Excel, kommer du ha lätt för att sätta dig in i uppgifterna.

Tycker du om att samarbeta med andra samtidigt som du inte har något emot att arbeta självständigt är detta rätt plats för dig. Du som dessutom drivs av eget ansvar och tidspress kommer att trivas bra samtidigt som din strukturerade och noggranna sida kommer att göra att du når framgång.

Vad erbjuder vi?

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Lovisa Kvam på 08-598 980 02 eller lovisa.kvam@adecco.se .

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-06-28

Arbetstider och omfattning
Uppdrag på 3 månader. Heltid.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Kvam 0859898002

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Jobbnummer
1595589

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: