Driven och stresstålig Client Coordinator sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du ha en arbetsdag i ett högt tempo med fokus på kundkontakter, service och problemlösning? Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas och få dina idéer genomförda!
Hur ser din arbetsdag ut?
Vår kund är ett speditionsföretag och din roll kommer att vara Client Coordinator med inriktning mot både import och export. Du kommer att arbeta mycket med kundkontakter, främst via chat, telefon och mail. Vidare kommer du att hantera administration kring transporter inom Sverige. Tjänsten är ett uppdrag på heltid med start omgående och med varaktighet 6 månader framöver. Goda möjligheter till förlängning finns.
Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet från kundtjänst eller motsvarande kommer snabbt in i din nya roll samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du dessutom erfarenhet från logistikbranschen, besitter mycket goda kunskaper i engelska samt hanterar datorer och Officepaketet obehindrat kommer du att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter.
Är du som person stresstålig, driven, van att arbeta självständigt och proaktivt samt besitter god kommunikativ förmåga kommer du att trivas utmärkt med dina arbetsuppgifter. Är du dessutom kundfokuserad, serviceminded, noggrann och en problemlösare är detta din rätta plats. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du kommer att bli anställd som konsult hos Adecco och uthyrd till vårt kundföretag. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. För att komma direkt till ansökan, klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1436307
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-11-29

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1092270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: