Driven och självgående VD-assistent sökes

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Företag inom betal- och kreditkortsbranschen söker nu en driven och självgående VD-assistent.

Publiceringsdatum
2009-08-24

Dina arbetsuppgifter
VD-assistenten kommer att vara VD's högra hand samt underlätta hans vardag. I din roll som assistent driver du självständigt egna administrativa projekt. Du kommer att ta hand om rese- samt hotellbokningar, utföra reseräkningar samt tidsrapportering. Vidare ansvarar du för rutinärenden då VD inte är på plats. Du är behjälplig med korrespondens, protokollskrivning, styrelseutskick, korrekturläsning, proaktiv tids och kalenderhantering samt planering av möten. Du kommer även att koordinera interna och externa events. Du producerar presentationer i PowerPoint och i Excel och ansvarar för att rätt underlag tagits fram till respektive möten.
Bakgrund/erfarenhet
Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat som assistent till VD, ledningsgrupp eller liknande. Vi ser gärna att du har arbetat i ett internationellt företag med engelska som koncernspråk, då dokumentationen sker på engelska. Det är en fördel om du har arbetat med kortverksamhet eller i finansbranschen.
Personlighet
I din roll som assistent är det även viktigt att du har lätt för att samarbeta och du har lätt för att kommunicera med personer på alla nivåer både internt och externt samt vara kontaktpersonen och agera ut mot personal.
Som person är du strukturerad och organiserad. Du är van att lösa situationer som uppkommer självständigt och du har förmåga att prioritera. Som person är du stresstålig och tycker om att agera som problemlösare. Eftersom du har stor inblick i verksamheten är det viktigt att du är en person med hög integritet och är rak och ärlig i din kommunikation. Vi ser även att du har en stor portion humor samt är positiv och glad. För rätt person finns möjlighet att utveckla rollen.
IT-kompetens: du är en erfaren användare av MS Office.

Övrig information
Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
Tjänsten är på heltid och är ett inhyrningsuppdrag på tre månader till en början, med en till tillsvidareanställning hos kund. Vi kommer att göra urvalet till tjänsten löpande, med tillsättning i början av september. Vi vill därför ha din ansökan på engelska så snart som möjligt vi vår hemsida www.inhouse.se under lediga tjänster.
Vill du veta mer?
Kontakt: Josefin Thörnert
Telefonnummer: 08-52 22 33 29
E-mail: josefin.thornert(a)nhouse.se

Körkortskrav
A1

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
Grev Turegatan 30

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
E-postadress: info@inhouse.se

Jobbnummer
495126

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: