Driven och självgående VD-assistent sökes
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Företag inom betal- och kreditkortsbranschen söker nu en driven och självgående VD-assistent.
Publiceringsdatum2009-08-24Dina arbetsuppgifterVD-assistenten kommer att vara VD's högra hand samt underlätta hans vardag. I din roll som assistent driver du självständigt egna administrativa projekt. Du kommer att ta hand om rese- samt hotellbokningar, utföra reseräkningar samt tidsrapportering. Vidare ansvarar du för rutinärenden då VD inte är på plats. Du är behjälplig med korrespondens, protokollskrivning, styrelseutskick, korrekturläsning, proaktiv tids och kalenderhantering samt planering av möten. Du kommer även att koordinera interna och externa events. Du producerar presentationer i PowerPoint och i Excel och ansvarar för att rätt underlag tagits fram till respektive möten.
Bakgrund/erfarenhet
Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat som assistent till VD, ledningsgrupp eller liknande. Vi ser gärna att du har arbetat i ett internationellt företag med engelska som koncernspråk, då dokumentationen sker på engelska. Det är en fördel om du har arbetat med kortverksamhet eller i finansbranschen.
Personlighet
I din roll som assistent är det även viktigt att du har lätt för att samarbeta och du har lätt för att kommunicera med personer på alla nivåer både internt och externt samt vara kontaktpersonen och agera ut mot personal.
Som person är du strukturerad och organiserad. Du är van att lösa situationer som uppkommer självständigt och du har förmåga att prioritera. Som person är du stresstålig och tycker om att agera som problemlösare. Eftersom du har stor inblick i verksamheten är det viktigt att du är en person med hög integritet och är rak och ärlig i din kommunikation. Vi ser även att du har en stor portion humor samt är positiv och glad. För rätt person finns möjlighet att utveckla rollen.
IT-kompetens: du är en erfaren användare av MS Office.
Övrig informationKontoret är beläget i centrala Stockholm.
Tjänsten är på heltid och är ett inhyrningsuppdrag på tre månader till en början, med en till tillsvidareanställning hos kund. Vi kommer att göra urvalet till tjänsten löpande, med tillsättning i början av september. Vi vill därför ha din ansökan på engelska så snart som möjligt vi vår hemsida
www.inhouse.se under lediga tjänster.
Vill du veta mer?
Kontakt: Josefin Thörnert
Telefonnummer: 08-52 22 33 29
E-mail: josefin.thornert(a)nhouse.se
KörkortskravA1
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
11438 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 30
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
E-postadress:
info@inhouse.se Jobbnummer 495126
Observera att sista ansökningsdag har passerat.