Driven och serviceinriktad receptionist sökes!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Tycker du om att möta människor och har några års erfarenhet av att arbeta som receptionist? Vi på Adecco O&HR kan nu erbjuda ett längre uppdrag, där du utmanas och tar nya kliv i din karriär!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta hos denna internationella kund som receptionist, där du har ansvar för att ta emot företagets besökare. Du hanterar inkommande telefonsamtal och har hand om såväl inkommande som utgående post och paket. I dina arbetsuppgifter ingår också bokning av resor, inköp av kontorsmaterial samt lättare administration. Du organiserar catering efter behov, ansvar för nycklar, larmning och personalkort, har hand om köksutrymmet och assisterar intern personal. Du har kontakt med servicepersonal så som husvärdar, reparatörer och serviceombud och bokar in reparationer vid behov. Arbetet sker till större del på svenska men det är ett internationellt företag så engelska är ett vanligt inslag i det dagliga arbetet.

Uppdraget är ett föräldravikariat på heltid med start 1 september och pågår till oktober 2015. Du kommer att få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och hyras ut till vår kund.

Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, där du haft både kundkontakt och administrativa inslag kommer snabbt att sätta dig in i din nya roll. Har du goda erfarenheter i Office-paketet samt är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift, har du rätt förutsättningar för att klara arbetat galant.

För dig som är kund- och serviceinriktad och tycker om att möta människor är detta rätt plats. Du är tydlig i kommunikation och information, samt noggrann med detaljer och struktur. Är du dessutom driven och flexibel med en god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ är detta rollen för dig!

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig via formuläret nedan.  

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-05-19

Arbetstider och omfattning
Heltid 1 september 2014 - oktober 2015

Ersättning
Lön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-18
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stina Sörensen (rekryteringsansvarig)31-7254508

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Jobbnummer
1880168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: