Driven och noggrann avtalsadministratör till Selecta
Kontorsfixarna Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-09-18Om tjänstenSom avtalsadministratör på Selecta arbetar du med administration och support kring avtal med kunder. Du fungera som en länk mellan kundansvariga på Selecta och kunden genom att bistå med support kring avtalsfrågor. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på minst ett år med start omgående och du kommer att arbeta på Selectas huvudkontor i Årsta.
Om företagetSelecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Sverige finns Selecta på 36 orter och har ca 500 anställda. Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.
Dina arbetsuppgifterI dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
• Behandla ordrar, lägga upp nya kunder, rabattmodeller och ramavtal i systemet
• Skapa avtal och ordrar samt registrera utländska ordrar och fakturera kunder
• Granska säljarnas affärskalkyler så att de är rätt attesterad och följer Selectas krav
• Ansvara för att installation/hemtagningar återrapporteras så att fakturering kan ske
• Serva främst interna kunder men också externa kunder via telefon och mejl avseende avtalsfrågor och fakturering
• Supporta säljarna med statistik och Qlickview-rapporter
• Skanna in avtal samt hålla systemet och kundinformationen uppdaterad och behandla information vid t.ex. konkurser, flyttar, fusioner och överlåtelser
• Ansvara för att all fakturering sker i tid enligt Selectas avtal
• Upprätthålla en nära kommunikation med Selectas säljare och Service Managers
KvalifikationerDu som söker har en gymnasieutbildning gärna med inriktning mot ekonomi eller liknande. Du har några års erfarenhet av administration och brinner för att arbeta som en spindel i nätet.
Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl muntligt som skriftligt. Då engelska är vår kunds koncernspråk ser vi även att du har goda kunskaper i det. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, främst i Excel och ha kännedom om V-lockup och pivotabeller.
Som person är du driven, noggrann och mycket strukturerad. Du arbetar målmedvetet och effektivt för att få saker gjorda samt är självgående och van att fatta egna beslut.
Övrig informationTjänsten är ett bemanningsuppdrag på minst ett år för att täcka upp för en föräldraledighet hos Selecta men du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning hos oss på KFX Stockholm. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hanna Benjaminson på telefonnummer 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2046
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Benjaminson
hanna.benjaminson@kfx.seFöretagKontorsfixarna Stockholm AB
AdressKontorsfixarna Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2436718
Observera att sista ansökningsdag har passerat.