Driven och kommunikativ ekonomiassistent inom leverantörsreskont

SW / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

Vi söker för kunds räkning omgående en självgående och driftig ekonomiassistent med god vana av leverantörsreskontra. Vår kund är ett väletablerat företag med runt 300 anställda och sitter i hemtrevliga lokaler i Solna och du möts av en välkomnande atmosfär när du kliver in. Ekonomiavdelning är liten och du jobbar nära dina kollegor med ett helhetsansvar för allt knutet till leverantörsreskontra.  

Publiceringsdatum
2012-11-20

Dina arbetsuppgifter
I din roll är du den som är ensamt ansvarig för hantering av leverantörsreskontra. Du kommer även att hantera företagets reseräkningar. 

Ditt arbete infattar exempelvis: 

•           Leverantörsfakturahantering

•           Bokning/avbokning av betalningar

•           Löpande bokföring och avstämningar

•           Kontakt med leverantörer samt avdelningar internt

•           Granskning av reseräkningar

Då du kommer att arbeta mycket självständigt finns det stora möjligheter för dig att påverka arbetssätt och rutiner kopplat till ditt område, vår kund letar efter en person med driv och idéer!

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som är lägst gymnasieekonom med minst 3 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent inom leverantörsreskontran. Du har ett noggrant, effektivt och ordningsamt arbetssätt. Du har en hög servicekänsla och är affärsmässig i ditt sätt mot kunder och medarbetare samtidigt som du är öppen för förändringar och för att lära dig nya saker. Har du erfarenhet av arbete i Agresso är det meriterande, dock inget krav. Vi ser även att du har god datavana och gärna kunskaper i Excel. Koncernspråk är engelska och du ska därför vara trygg i din engelska.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 6 mån med anställning hos SW och goda möjligheter till förlängning då kundens behov är löpande. Start omgående, senast i början av december.  Sista ansökningsdag är 2012-12-14 men anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Lina Bråland, 08-407 55 57.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-14
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lina Bråland, +46 8 407 55 57

Företag
SW

Adress
SW
10391 Stockholm

Jobbnummer
1396624

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: