Driven och engagerad Receptionist till Klarna

I Need U Need AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos I Need U Need AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Fem år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 400 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt), ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta). Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.
Vill du följa med på en resa utöver det vanliga?
Klarnas fantastiska resa bara fortsätter, både i och utanför Sverige. Det skapar dagligen nya utmaningar för oss och vi måste alltid se till att ge bästa tänkbara service till våra kunder, gäster och kollegor. Vi söker nu två drivna och servicemedvetna receptionister till vårt huvudkontor i Stockholm.
Din roll kommer att fokusera på att ge bästa tänkbara service både mot våra gäster och våra medarbetare. Du blir Klarnas ansikte utåt när du tar emot gäster i receptionen och visar dem tillrätta och svarar på inkommande samtal i vår växel. Du hjälper även dina kollegor från hela organisationen med administrativa uppgifter som rör kontoret. Arbetet har en stor administrativ del där du t.ex. sköter fakturaregistrering, beställningar, resebokningar och inköp till övriga kontoret. Du kommer även att vara med kring planering av olika events och andra arrangemang för Klarna.
Vem är du?
Vi söker dig med en slutförd gymnasieutbildning och några års erfarenhet från servicebranschen. Har du arbetat i reception i en internationell miljö eller har fått liknande erfarenheter från andra ställen är det starkt meriterande.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel. Kunskaper i andra europeiska språk är meriterande.
Din personlighet präglas av ett starkt driv, engagemang och förmåga att skapa relationer. Du är självgående och beslutsam samtidigt som du har en mycket god samarbetsförmåga med alla du arbetar med. Andra framträdande sidor hos dig är att du är strukturerad, initiativtagande och har skinn på näsan.
Du vill...
• arbeta på ett av Sveriges mest snabbväxande företag där bara du själv sätter gränserna.
• ges möjlig het att påverka en snabbt växande organisation på en internationell marknad.
• ha en arbetsplats fylld med driv, entreprenörsanda och arbetsglädje.
Vi vill...
• att du satsar på oss lika mycket som vi satsar på dig. Du ska inte arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna.
Välkommen med din ansökan till annons75@ineed.nu . Skriv ditt namn och bifoga CV samt personligt brev i mailet alternativt klicka på knappen "Sök jobbet" nedan.

Publiceringsdatum
2010-12-30

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tjästen kommer att inledas som ett bemanningsuppdrag, då du kommer att vara anställd av iNEED.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-13
Ansökan kan skickas till e-postadress: annons75@ineed.nu

Företag
I NEED U NEED AB

Adress
I NEED U NEED AB
Holländargatan 20
11160 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 20
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52237710

Jobbnummer
812310

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från I Need U Need AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos I Need U Need AB: