Driven medarbetare till vår Backoffice

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Kinnarps är i dag Europas ledande leverantör av inredningslösningar för kontor. Kinnarps har försäljningsverksamhet i ca 40 länder. Kinnarpskoncernen omsätter 3,8 Mdr SEK och har 2500 anställda. Kinnarps Interior ingår i Kinnarpskoncernen och är Sveriges största kedja av inredningshus för kontor, skola, vård och omsorg. Våra inredningshus finns på 49 orter i Sverige. Vi löser hela kundens behov av inredning med möbler, mattor, gardiner och belysning. Läs mer på kinnarps.se

Kinnarps Interior Göteborg söker en Backoffice medarbetare.

Är kunden i fokus? Har du erfarenhet av ett arbete där service och nöjd kund är en självklarhet? Då ska du söka tjänsten som Backoffice hos oss på Kinnarps Interior Göteborg!

Hur ser din arbetsdag ut?
Kinnarps Interior är ett spännande företag som ligger i framkant inom sin bransch. Vår ambition är nöjda kunder, att ha ett attraktivt utbud och att hela tiden växa på marknaden. Vårt team på Backoffice består av organiserade och serviceinriktade medarbetare, som dagligen arbetar med orderhantering, inköp, fakturering och support mot övriga organisationen och våra kunder. Eftersom vi växer och tar marknadsandelar, så behöver vi utöka teamet med ytterligare en Backoffice.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera alla förekommande arbetsuppgifter som förekommer från det att en order har lagts till att fakturan skall gå till kund. Du är noggrann och effektiv samtidigt som du är prestigelös, och är ett naturligt inslag där det behövs ett extra handtag.

Nu söker vi dig som vill ha en vardag fylld med varierade arbetsuppgifter, som är flexibel och positiv, noggrann och strukturerad. Du är en av våra nyckelpersoner som vårdar relationen med våra kunder samtidigt som du fokuserar på de arbetsuppgifter som krävs. Du har goda kunskaper i data och då vi arbetar i Movex, Baltzar, Caesar och Configura, är självklart den erfarenheten meriterande.

Vem trivs här?
Gillar du att arbeta med moment som ställer krav på god organisationsförmåga, flexibilitet, service och noggrannhet? Är du driftig och samtidigt en lagspelare? Då kommer du att trivas här. Din goda förmåga att strukturera och prioritera arbetet hjälper dig och du trivs med stundtals högt tempo. Att vara lyhörd och nyfiken är en självklarhet för dig, samt att ge kunden och dina kollegor bästa service. Du som söker trivs och motiveras av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter

För att passa som Backoffice hos Kinnarps ställer vi höga krav på kundfokus och professionella arbetsmetoder. Vi uppskattar ett gott humör och glimten i ögat.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Kinnarps Interior Göteborg. Tillsättning kommer att ske så snart rätt kandidat kan börja sin anställning.

Inom Kinnarps är vår viktigaste tillgång våra kvalificerade medarbetare. Hos oss kommer du att uppskattas för din servicemedvetenhet och kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med en mix av administration och nya kundkontakter.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering arbetar Kinnarps Interior Göteborg med Adecco. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden så vänta inte med din ansökan. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan, dock senast den 26 oktober. Bifoga cv och personligt brev, där du beskriver dina personliga egenskaper, som passar hos oss på Kinnarps. Har du frågor, kontakta gärna rekryteringskonsult Lena Köhlin på 031-725 45 54.

Hoppas att vi får möjlighet att hälsa dig välkommen till Kinnarps.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2014-10-10

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid, tillsvidare

Ersättning
Lön enligt överenskommelse med rekryterande chef

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-26
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Köhlin, Rekryteringskonsult 031 725 45 54

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2027813

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: