Driven Kundkoordinator till internationellt företag sökes!
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker förnärvarande en Driven Kundkoordinator till ett internationellt företag, strax norr om Stockholm. Du kommer att bli direktrekryterad till kundföretaget. Uppdraget är på heltid/tillsvidare med fast månadslön. Anställningen inleds med en provanställning hos kund.
Tjänsten:
I rollen som Kundkoordinator kommer du att jobba i ett nära samarbete med kundtjänstavdelningen samt övriga avdelningar på företaget i syfte att skapa en högre kundnöjdhet. Som kundkoordinator har du många såväl interna som externa kontakter med bland annat företagets internationella representanter, daglig kontakt med företagskunder och företagets säljavdelningar. Du har som uppgift att följa upp utfallet på kundundersökningar som gjorts och ansvara för att vidta åtgärder som leder till en högre kundnöjdhet. Ditt samarbete med säljavdelningar innebär såväl att förse dem med rapportering kring kundundersökningar som implementation av de åtgärdsplaner du vill driva.
Publiceringsdatum2014-11-14Dina arbetsuppgifterI rollen som Kundkoordinator kommer du:
• Ha kontakt med både interna och externa representanter
• Tät dialog med företagskunder i samband med kundundersökningar
• Ha ett nära samarbete med linjechefer, i syfte att implementera/följa upp åtgärdsplaner
• Ansvara för aktivitetsplan och en del utformning kring kundundersökningar
• Ta fram och analysera rapporter/utfall berörande kundnöjdhet
• Administrativt arbete i internt affärssystem, Excel och Powerpoint
KvalifikationerFör att passa i rollen har du:
• Flera års erfarenhet av kundfokuserat arbete
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana, speciellt i Excel och Powerpoint
• Minst gymnasial utbildning, meriterande med högre studier
Du som söker har en naturlig fallenhet för det sociala samspelet med andra människor. Du drivs av kundfokuserat arbete i en internationell och dynamisk miljö med högt i tak. Vidare har du ett strategiskt sinne, är väldigt orädd som person och duktig på att bygga långsiktiga kundrelationer. Du utför dina arbetsuppgifter på ett effektivt och strukturerat sätt och är prestigelös i din inställning. Du trivs med att ha många bollar i luften och flertalet kontaktytor.
Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Sökord: Kundkoordinator, projektkoordinator, kundservice, kundnöjdhet
Arbetstider och omfattningHeltid Heltid/Tillsvidare (direkrekrytering). Start omgående!
ErsättningFast månadslön: 32 tkr (34 tkr inkl. bonus).
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-14
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Paulus 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2067500
Observera att sista ansökningsdag har passerat.