Driven kontorsassistent sökes till kund i Göteborg!
Framtiden AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en ordningsam person som får saker o ting att bli gjort? Brinner du för att ge service och vill utvecklas på ett spännande företag? Då kan du vara den vi söker!
Publiceringsdatum2019-06-11ArbetsuppgifterI din roll som kontorsansvarig assistent så ansvarar du för den övergripande skötseln på kontoret samt planering av event och liknande. Du kommer i din roll ha varierande arbetsuppgifter som bland annat kan bestå av:
• Boka konferens- och mötesrum.
• Förbereda frukost
• Sätta upp hyllor, tavlor etc.
• Planering och förberedelse kring företagets event.
• Beställa kontorsmaterial
• Inventering av hård- och mjukvara.
• Allmän skötsel av kontoret
Om företagetVår kund är moderbolaget till två av Sveriges mest framgångsrika spelutvecklingsstudior. Denna samling av bolagen under ett och samma moderbolag som skedde år 2017 har positionerat företaget som en stark aktör på marknaden. I dagsläget finns ca 50 stycken anställda i olika roller, bland annat spelutvecklare och säljare. Mer info om företaget ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.
ProfilSkallkrav:
Svenska & Engelska i tal och skrift
Meriterande:
• Goda IT/teknik-kunskaper
• Intresse för spelutveckling och gaming
• Körkort B
Vi söker dig som är en driven, självgående person och som ser till att saker o ting blir gjort. Du är positiv och framåt, samt inte rädd för att komma med egna förslag på idéer. Eftersom förtaget är verksamma inom spelutveckling så är det såklart även en bonus ifall du har ett spelintresse.
Om företagetSom anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorStart: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Enligt ök
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 - 036 12 32
jesper.e@framtiden.comAnställningsomfattning
Tillsvidare
Tjänstgöringsort
Göteborg
Publiceringsdatum
2019-06-11
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-02
Ange följande referens när du ansöker: 20109
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJesper Eriksson
jesper.e@framtiden.com 0760-36 12 32
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Jobbnummer 4826472
Observera att sista ansökningsdag har passerat.