Driven kontorsansvarig till internationellt företag - deltid

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-02-03

Företaget
Företaget är en stor, internationell aktör inom spel- och lotteribranchen. De tillverkar både hård- och mjukvara till spel och spelautomater och produkterna finns i dagsläget i 114 länder. Totalt har företaget över 8500 medarbetare och finns närvarande på 54 platser runt om i världen. Kontoret i Stockholm utgör det nordiska huvudkontoret och består av tio personer.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsansvarige har du det yttersta ansvaret för att det är ordning och reda och att allting fungerar på kontoret. I detta ansvar ingår bland annat att vara kontaktperson mot hyresvärd och försäkringsbolag. Arbetsdagarna kan skilja sig åt beroende på aktuella projekt eller om det finns internationell representation på plats på kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår exempelvis att boka möten, resor och konferenser. Du ansvarar för att korrigera och uppdatera interna dokument, däribland säljmaterial. Vidare hjälper du olika områden inom organsationen med dokumentation till svenska myndigheter.
Koncernspråket är engelska och det är av denna anledning viktigt att du är flytande i både tal och skrift. Du använder engelskan på daglig basis, bland annat i kontakt med ekonomifunktionen på plats i England.

Tjänsten är en deltidstjänst och omfattar 75%. Detta är inledningsvis en tjänst som sträcker sig 6 månader framåt, med chans till förlängning.

Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av liknande arbete i roll som kontorsansvarig eller administrativ assistent
• Erfarenhet av fakturahantering
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Du som söker denna roll är van att arbeta självständigt och proaktivt. Du trivs i en roll som kräver att du har förmåga att hålla många bollar i luften och arbeta med parallella uppgifter. Som person är du ansvarstagande och flexibel. Rollen innebär mycket kontakt med interna och externa funktioner och det är därför viktigt att du är kommunikativ.

Övrig information:

Start: Omgående (vecka 7)
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord: administration, assistent, kontorsansvarig, serviceminded, service

Arbetstider och omfattning
Vikariat eller visstid

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wass

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1768273

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: