Driven Konsultchef Sökes!

Logent AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Logent AB i Norrköping, Linköping, Flen, Kumla, Trosa eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-04-21

Om tjänsten
En konsultchef med skinn på näsan till kontoret i Norrköping med inriktning mot lagerversamhet .
Vi söker dig som har en ambition att se dig själv växa och utvecklas i företaget och därmed bli en nyckelperson i vår verksamhet. I rollen som konsultchef är det många ansvarsområden att hantera så är du taggad för en utmaning och känner att du har en hög arbetsmoral uppmanar vi dig att söka tjänsten!

Om Logent

Logent AB är en snabbväxande tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande åt logistikintensiva verksamheter. Vi är verksamma inom fem affärsområden och erbjuder tjänster så som konsulttjänster inom tredjepartslogistik, logistik och tull samt bemanningslösningar, entreprenad- och sitelösningar, hamn- och terminalutveckling samt utbildning och IT-stöd inom logistik. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3 000 anställda. Under 2015 beräknas Logent omsätta ca 1,8 miljarder SEK. Logent AB är auktoriserade genom Almega och AEO-certifierade, samt certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.

Dina arbetsuppgifter
Som konsultchef kommer du dela ansvaret av Norrköpings kunder tillsammans med ytterligare konsultchefer. Du kommer ha huvudansvar för dina tilldelade kunder i allt vad det gäller kundvård, bemanning och personalansvar. Kundvård innefattar bland annat regelbundna avstämningsmöten, att ha koll på utvecklingsmöjligheter, veta kundens behov och bemanna där efter. Du kommer ha personalansvar för de konsulter som är utbokade hos dina kunder vilket också innebär ett administrativt arbete. Du kommer att hålla i rekryteringsprocessen från det att lägga ut en annons, selektera ansökningar, intervjua till kontraktsskrivning. Det administrativa arbetet innebär bland annat att lägga in tidrapporter i vårt system Intelliplan, kontakter med arbetsförmedlingar, försäkringskassa och facket.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är utbildad personalvetare eller har likvärdig utbildning då arbetsrätt är ett centralt begrepp i vår verksamhet. Då arbetet fordrar flexibilitet och anpassningsförmåga till krävande situationer söker vi dig som ser möjligheter i det som händer i din omgivning. Körkort är ett krav. Vi vill att du ska vara serviceinriktad och tycker om att hjälpa andra. Noggrann och effektiv är två egenskaper som du besitter då du kommer hantera mycket ansvar och högt tempo. Då tjänsten innebär mycket eget ansvar så krävs det att du klarar av att vara självgående och vågar ta egna initiativ.
För rätt person innebär denna tjänst en fantastisk möjlighet att visa fram fötterna i ett snabbt växande företag!

Känner du att ovanstående passar bra in på dig, tveka inte att skicka in en ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1597
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Björn Ekengren bjorn.ekengren@logent.se
Nicklas Florentz nicklas.florentz@logent.se

Företag
Logent AB

Adress
Logent AB
Röda Stugansgata 3
60228 Norrköping

Kontorsadress
Röda Stugansgata 3, Norrköping

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2257772

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Logent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Logent AB: