Driven Inside Sales Coordinator till Abbott

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-09-11

Företaget
Abbott är ett av världens ledande bolag inom hälso- och läkemedelsbranschen med en omsättning på 35 miljarder USD och 91 000 anställda. Det svenska bolaget omsätter 1,4 miljarder kr och har drygt 180 anställda. Bolaget grundades 1888, har sitt huvudkontor i Chicago och finns representerade i över 130 länder. Stockholmskontoret finns beläget i Frösunda/Solna och har drygt 340 anställda inom försäljning, finans, marknad, HR, administration och medicin. Läs gärna mer om Abbott på www.abbott.se.

Om jobbet
Nu söker vi en strukturerad och driven Inside Sales Coordinator med hög servicegrad. Du kommer få arbeta i en bred roll, där du får möjligheten att vara delaktig i hela beställningskedjan, från mottagande av en order tills dess att varan levererats. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

• att ta emot beställningar och manuellt lägga in dem i befintligt system
• att hantera all administration kring beställningar såsom uppdatera pris- och kunduppgifter
• att utreda och korrigera felaktiga prissättningar
• att vid nya avtal administrera pris- och kundbild
• att ansvara säkerställa leveransen av beställda varor
• att hantera stående och planerade beställningar
• att fakturera, debitera och kreditera kunder
• att agera stöd vid enklare administration vid pågående offentliga upphandlingar
• att sköta brevutskick till kunder

Kvalifikationer
Vi söker dig med relevant arbetslivserfarenhet med goda datakunskaper, som har lätt för att sätta sig in i nya system. Då du kommer arbeta för ett globalt företag, så måste du ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Som person är du engagerad, driven och har god kommunikativ förmåga. Egenskaper som värderas högt är positiv attityd, hög servicekänsla, samt att du är initiativrik och självgående. Du trivs med att arbeta fokuserat, har hög ambitionsnivå och är lättlärd.

Utvecklingsmöjligheter

Om du vill arbeta med ett team där tempot är högt och få en merit på CV, så erbjuder Abbott dig ett spännande och omväxlande arbete där din arbetsinsats verkligen märks. Ta vara på chansen att få var del av globalt bolag!

Arbetstider, omfattning och tillträde
Uppdraget är på 3 månader. Du kommer vara anställd som konsult på Hero men arbeta ute hos vår kund i Solna. Tjänsten är på deltid/heltid (80-100%) mellan 8:30-17:00. Ansökningar behandlas löpande

Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=351

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Ninwa Youssef på telefon 08- 400 25 860

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Ninwa Youssef, Konsultchef 08-400 25 860 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1649543

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: