Driven innesäljare som vill hjälpa våra kunder!

Office Management Supplies AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Vi fortsätter att expandera, och söker därför flera härliga medarbetare!
OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, tillbehör och förbrukningsvaror samt Vending-kaffe- och vattenautomater. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala.
Med ca 250 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap.
Välkomna till vår spännande framtid!
Vill du vara med och utvecklas tillsammans med ett av Sveriges snabbast växande företag? Brinner du för att förse kunden med optimala lösningar och förstklassig kundservice? Gillar du nya utmaningar och vill arbeta i en organisation som ständigt förbättras, samtidigt som du utvecklas inom försäljning - då är det dig vi söker till vårt Stockholmskontor.
Office Management är en expansivt och modernt säljkoncern som grundades 1993
Till vårt affärsområde Supplies söker vi nu förstärkning av en driven och engagerad innesäljare som vill arbeta främst mot våra befintliga kunder men också med nykundsbearbetning.
Supplies förser våra kunder med olika typer av förbrukningsmaterial, allt från skrivartoner och gem till hygienartiklar och mer unika produkter till bästa möjliga pris.
På Supplies blir du en viktig del i ett drivet och framgångsrikt team med bra teamanda och stämning. Du kommer att ansvara för att genom utgående samtal ta hand om våra befintliga kunder och ta emot deras order och merförsälja, samt ta hand om din egen säljadministration.
Vi kan erbjuda dig ett arbete i en organisation där vi ständigt arbetar med personlig utveckling, trygga grundlöner och generösa provisionslösningar, förutom det så har vi också extremt roligt på jobbet - varje dag
Krav på person:
Hos oss råder en stark säljkultur och hos oss är kunden i fokus. Vi brinner för att förse våra kunder med optimala lösningar vid varje tillfälle. Du som har hög energinivå, är driven och ansvarstagande och är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna kommer att lyckas hos oss. Du ser möjligheter före "hinder" och har en positiv inställning till ditt arbete, dina kollegor och kunder.
Har du tidigare erfarenhet som innesäljare, telefonförsäljare eller från kundservice är det meriterande men inte ett krav. Vi värdesätter framför allt dina personliga egenskaper och din vilja att utvecklas och lyckas. Det är extremt viktigt att du trivs med att sköta ditt arbete över telefon.
Då vi har mycket att göra ser vi gärna att du kan börja omgående, men för oss är det viktigast med rätt person på rätt plats, så har du uppsägningstid -tveka inte att söka.
Start: Omgående/efter överenskommelse
Omfattning: heltid, tillsvidare
Ansökan: Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval! Vid frågor är du välkommen att kontakta AnnaCarolina Eriksson, rekryterare på telefon 08-734 30 00

Publiceringsdatum
2011-10-04

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-23
Ange följande referens när du ansöker: 10746
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
AnnaCarolina Eriksson

Företag
OFFICE Management Supplies AB

Adress
OFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Jobbnummer
1045368

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Supplies AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Supplies AB: