Driven inköpsassistent till börsbolag

Perido Skills AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du nyligen avslutat din inköpsutbildning och är nu redo för ett uppdrag som kommer att ge dig mycket värdefulla erfarenheter inför framtida jobb? Tycker du att det är roligt att ha mycket kontakter både med dina medarbetare men även med externa leverantörer? Är du riktigt grym på engelska? Då kanske det är dig vi letar efter!

Publiceringsdatum
2013-03-14

Beskrivning
Perido söker efter en inköpsassistent till en av våra kunder. Med ett flertal decennier på nacken är de idag en av de ledande aktörerna gällandes leverans av handel och börsteknologi till bolag i nästan hela världen. Tjänsten är placerad i Stockholm med lokaler i utkanten av innerstaden.

Till detta utvecklande och mycket meriterande konsultuppdrag söker vi en inköpare som är redo för det första riktigt stora karriärsteget! Här registrerar du nya leverantörer i leverantörssystemet, utökar systemets utbud med de produkter som köpts in och har kontakt med leverantörer i samband med inköp och nya ordrar. Du får möjlighet att visa upp ditt driv och din förmåga att strukturera då det är du som sköter om hela leverantörsregister samt är kontorets kontaktperson gällande frågor och synpunkter på detta system. De huvudsakliga språken i denna kommunikation är svenska och engelska och du kommer dessutom att använda dig av engelskspråkiga system.

Du som lockas av detta meriterande uppdrag är en ordningsam och lyhörd person som tycker att det är roligt att lösa problem, arbeta med ordersystem och ha mycket sociala kontakter med internt anställda såväl som leverantörer. Har du dessutom lätt för att lära sig hur system och nya datorprogram fungerar är det garanterat till värde för vår kund! Är det här en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Eftergymnasial utbildning inom inköp
• Erfarenhet av administration
• God datorvana och lätt att lära dig nya system
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

OBS! För denna tjänst behöver vi din ansökan på engelska.

Kontaktuppgifter för detta jobb
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Konsultuppdrag, tillträde så snart som möjligt.

Ersättning
Fast lön
Uppdragstid t.o.m. årsskiftet, möjlighet till förlängning. Månadslön.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bif CV till rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 8360DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
1493478

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: