Driven inköps- och försäljningsassistent sökes!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Driven inköps- och försäljningsassistent till förändringsbenäget företag inom mediebranschen!
Vill du ha ett arbete där du står inför ständiga utmaningar och kan kombinera både inköp och försäljning? Vi på Adecco Office & HR ger dig möjligheten till ett spännande uppdrag där du snabbt utvecklas i din roll!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta med dagliga inköp och leveransbevakningar. Lägga upp nya kunder, artiklar och leverantörer samt ansvara för att underhålla dessa. I din roll får du registrera ordrar och skapa ordersedlar för olika typer av produkter inom mediabranschen. Tjänsten är kombinerad och du kommer därmed även att arbeta i företagets säljsupport.
Vem trivs här?
Du som har vissa förkunskaper inom ekonomi, exempelvis arbetat inom området eller studerat till gymnasieekonom kommer att känna igen dig samtidigt som du i din roll kommer att stå inför förändringar och utmaningar. Om du sedan tidigare har erfarenhet av Officepaketet samt arbetat i Ramos kommer det att underlätta arbetet för dig. Du som tycker om att ta egna initiativ och självständiga beslut kommer verkligen att trivas här.
Då företaget är under expansion och mycket händer just nu är det bra om du trivs med ett högt arbetstempo.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån elelr klicka på följande länk:
http://adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1314946Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Lovisa Kvam på tel: 08-598 980 02 eller
lovisa.kvam@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-05-14Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 934067
Observera att sista ansökningsdag har passerat.