Driven HR-koordinator till internationellt bolag
Jurek Rekrytering & Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-09-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven HR-koordinator till internationellt bolag" (publicerad 2016-09-09) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2016-09-09Dina arbetsuppgifterÄr du en klippa på HR-administration? Strävar du efter en bred roll i en internationell organisation med fantastiska utvecklingsmöjligheter? Då är detta en perfekt tjänst för dig!
I rollen som HR-koordinator arbetar du tätt tillsammans med bolagets HR-direktör och HR-asnvarig i en bred och ansvarsfull roll. Du arbetar administrativt och koordinerande gentemot den outsourcade löneavdelningen och andra samarbetspartners samtidigt som du stöttar medarbetare, chefer och HR-chef i olika ärenden. Exempel på huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Personaladministration kopplat till bland annat försäkring och pension
• Delaktighet i rekryteringsprocesser
• Samarbete med HR och chefer i organisationen gällande Emloyer Branding
• Ansvar för uppdatering av statistik och rapporter
• Contract Management i form av hantering av avtal, uppdatering av avtal och kvalitetssäkring
• Ansvar för intern kommunikation och koordinering kring event
• Super User i HR-system
• Delta i andra projekt förekommande på en HR-avdelning
Vem är du?
Vi söker dig som har en utbildning inom HR och cirka 1-2 års erfarenhet av roller med fokus på HR-administration. Det är meriterande om du har erfarenhet från ett internationellt bolag sedan tidigare. Som person har du ett stort driv och engagemang. Du är van att ta egna initiativ, du trivs med ett stort ansvar och är lösningsorienterad. Vidare är du noggrann, ansvarsfull, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med olika medarbetare. Det är viktigt att du trivs med administrativa sysslor samtidigt som du gillar att ta för dig i samarbeten med chefer och andra medarbetare, såväl internationellt som i Sverige. Det är viktigt att du har flytande kunskaper i engelska såväl i tal som skrift.
Du erbjuds
Anställningen avser en heltidstjänst och är ett konsultuppdrag om cirka ett år till vår kund i centrala Stockholm. Kontoret består av ett kompetent och drivet gäng som tillsammans bidrar till en positiv stämning. Goda chanser till utveckling finns. Tjänsten förväntas starta omgående och vi söker därför dig som är tillgänglig för en ny tjänst direkt.
För fler frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Alexandersson på
malin.alexandersson@jurek.se alternativt på tel: 0733-330010. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se .
Start:
September 2016.
Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3952
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Alexandersson
malin.alexandersson@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3040588
Observera att sista ansökningsdag har passerat.