Driven HR-administratör med erfarenhet av lönehantering sökes ti

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Malmö eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu efter dig som vill arbeta i en varierande HR-roll inom personal- och löneområdet där du kommer att få använda din tidigare erfarenhet såväl som din kreativa sida. Uppdraget är på heltid som HR-administratör hos vår attraktiva kund, med kontor i Lund. Uppdraget startar omgående och pågår i cirka 3-6 månader, med mycket god chans till överrekrytering för rätt person.

Dina arbetsuppgifter:

Som HR-administratör kommer du att tillhöra företagets HR-avdelning där du delar medarbetarnas positiva inställning och höga kompetens. I din arbetsroll kommer du att:

• Hantera och ansvara för lönekörningar i systemet Hogia Lön
• Arbeta med rekryteringsadministration
• Koordinera olika HR-event och träffar
• Administration kring utbildningar
• Genomföra arbetsuppgifter rörande allmän HR-administration t.ex. skapa anställningsavtal eller boka in uppföljningar.

Dina kvalifikationer:

• Relevant utbildning alternativt längre arbetslivserfarenhet inom HR-området.
• Erfarenhet av en liknande roll inom personal/lön
• Tidigare erfarenhet av lönehantering/lönekörningar
• Meriterande med goda kunskaper i Hogia Lön
• Kan börja omgående

Dina personliga egenskaper:

För att passa in i denna roll har du ett starkt driv och du tycker om att arbeta proaktivt. Du har en stor servicekänsla där du alltid eftersträvar att arbeta effektivt såväl som strukturerat. Som person har du en vilja att utvecklas och lära nytt.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-03-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3408019

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: