Driven Förvaltningsassistent till ett grönt fastighetsbolag!
Wrknest AB / Administratörsjobb / Stockholm
2021-05-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven Förvaltningsassistent till ett grönt fastighetsbolag! " (publicerad 2021-08-26) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-05-28Om tjänstenWrknest söker nu en driven Förvaltningsassistent till K2A. K2A är ett grönt fastighetsbolag med fokus på långsiktig förvaltning av egenproducerade hyreslägenheter för alla typer av boenden. De bygger Svanenmärkta hus i trä - ett förnybart material som används i en effektiv industriell process där dem tar ansvar från varje träbit till den färdiga bostaden. K2A erbjuder hållbara, moderna, funktionella bostäder med effektiv och kundnära förvaltning. Nu är K2A på stark tillväxt och är ett av de ledande fastighetsbolagen inom hållbarhet på Stockholmsbörsen. De är det första bolaget i världen med gröna aktier.
Fastighets- och projektportföljen omfattar cirka 7 300 bostäder, varav cirka 3 200 studentbostäder, cirka 3 700 hyresbostäder och cirka 400 bostäder i samhällsfastigheter. Utvecklingen av företaget har skett i ett högt tempo sedan starten hösten 2013. På K2A är det ett digitalt fokus och de vill alltid göra saker på smartare sätt. De använder sig t.ex. mestadels av digitala nycklar till deras fastigheter.
K2A består av drivna och entreprenöriella personer som gillar att ha kul på jobbet. De har en stark sammanhållning och har gärna AWs och hittar på roliga aktiviteter tillsammans.
Detta är en direktrekrytering via Wrknest med anställning hos K2A och all kontakt sköts direkt med Wrknest för denna process.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som förvaltningsassistent hos K2A kommer du att agera spindeln i nätet och vara som en brygga mellan deras kundtjänst och förvaltningen. Denna roll passar dig som är driven och har en entreprenöriell ådra. Du bör vara administrativt lagd och gilla att ha varierande arbetsuppgifter. För att trivas i rollen gillar du att arbeta i ett högt tempo och att ta ansvar för dina egna uppgifter. Du har också ett öga för vad som behövs göras samt vad som behöver förbättras.
T.ex. så innebär tjänsten att:
• Stötta i de administrativa frågedelarna
• Hantera besiktningar
• Ansvara för nycklar till deras digitala lås
• Agera stöttade i uppgifter när nya projekt sätter igång
• Stämma av med deras hyresgäster
• Hantera eventuell feedback
Vi söker dig som har
• Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom service och administration
• Intresse för fastighetsbranschen
• Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift
Vi ser det som meriterande
• Universitets eller högskoleutbildning med inriktning mot fastighet/förvaltning eller motsvarande YH-utbildning
• Alt. arbetslivserfarenhet inom fastighetsbranschen (hyresrätter)
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är driven, problemlösande och ansvarstagande. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: Omgående
Anställningsform: Heltid (40h/veckan)
Placering: Östermalm, Stockholm
För att snabbt komma in i företaget och arbetsuppgifter kommer du att få en onboarding i samband med start.
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWrknest AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wrknest AB (org.nr 559293-2213),
http://www.wrknest.se Arbetsplats Wrknest
Jobbnummer 5776543
Observera att sista ansökningsdag har passerat.