Driven Ekonomiassistent till Norrort!

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

Vi på Inhouse söker nu en driven och ambitiös ekonomiassistent för ett uppdrag 1-2 månader med möjlighet till förlängning!

Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med både leverantör- och kundreskontra. Du kommer att arbeta med fakturahantering. Detta innebär bl a registrering av leverantörsfakturor och leverantörer, leverantörsutbetalningar och kundinbetalningar, samt hantera utlägg. I rollen som ekonomiassistent ingår även att upprätta kontoavstämningar samt arbeta med utveckling av rutiner och processer på avdelningen. Tjänsten innebär mycket kontakter med leverantörer och kollegor internt.

Din profil / Your profile

Vi söker dig med ekonomisk utbildning. Du har minst ett års erfarenhet från en liknande roll, gärna från ett konsult- eller tjänsteföretag. Förutom att du brinner för ekonomi är du är serviceinriktad, strukturerad och gillar siffror.

För att snabbt kunna sätta dig in i arbetet är du lättlärd, har goda kunskaper i officepaketet och det är meriterande om du tidigare har arbetat i Visma. Som person är du mycket noggrann och organiserad. Vi ser gärna att du har erfarenhet av transaktionsintensiva bolag. Du har en social förmåga och tycker om att arbeta självständigt likaväl som i ett team.

Övrigt / Other

Du är tillgänglig för omgående start och tjänsten är en inhyrning via Inhouse på 1-2 månader med möjlighet till förlängning. Placering i Solna. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se .

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-02-17

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1469
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Siggelin elin.siggelin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2675635

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: