Driven Ekonomiassistent till Norrort!
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning / Work Description
Vi på Inhouse söker nu en driven och ambitiös ekonomiassistent för uppdrag i Norrort!
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med både leverantör- och kundreskontra. Du kommer att arbeta med fakturahantering. Detta innebär bl a registrering av leverantörsfakturor och leverantörer, leverantörsutbetalningar och kundinbetalningar, samt hantera utlägg. I rollen som ekonomiassistent ingår även att upprätta kontoavstämningar samt arbeta med utveckling av rutiner och processer på avdelningen. Tjänsten innebär mycket kontakter med leverantörer och kollegor internt.
Din profil / Your profile
Vi söker dig med ekonomisk utbildning. Du har minst ett års erfarenhet från en liknande roll, gärna från ett konsult- eller tjänsteföretag. Förutom att du brinner för ekonomi är du är serviceinriktad, strukturerad och gillar siffror.
För att snabbt kunna sätta dig in i arbetet är du lättlärd, har goda kunskaper i officepaketet och det är meriterande om du tidigare har arbetat i Visma. Som person är du mycket noggrann och organiserad. Vi ser gärna att du har erfarenhet av transaktionsintensiva bolag. Du har en social förmåga och tycker om att arbeta självständigt likaväl som i ett team.
Övrigt / Other
Tjänsten är en inhyrning på 6 månader med stor möjlighet till förlängning eller rekrytering, start omgående. Placering i Norrort. Du blir anställd av Inhouse som konsult. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på
elin.siggelin@inhouse.se .
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
Publiceringsdatum2016-01-21ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1428
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Siggelin
elin.siggelin@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2629212
Observera att sista ansökningsdag har passerat.