Driven ekonomiassistent med intresse inom adminstrativa uppgifte
Komet Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2014-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven ekonomiassistent med intresse inom adminstrativa uppgifte" (publicerad 2014-05-19) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Vill du jobba inom ekonomi och administration på ett av Sveriges största byggföretag?
Komet söker just nu en ekonomiassistent på heltid till Skanskas krav- och inkassoavdelning.
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta först och främst med krav- och inkassofrågor. Du arbetar i ett team med täta samarbeten men du har egna ansvarsområden.
Rollen innefattar en administrativ roll där du får möjlighet att växa in i dina arbetsuppgifter och få förståelse för processen att hantera leverantörsfakturor. Du bör vara positiv till förbättringsarbete, drivande i frågor, engagerad i gruppens utveckling samt ha en god förmåga att ta till dig nya arbetsuppgifter. Ett professionellt bemötande mot avdelningens kunder är en förutsättning.
Du som söker är en person som trivs bra inom ekonomi och administration. Du gillar att arbeta i ett ganska högt tempo, även om du aldrig skulle tumma på kvalité och noggrannhet i ditt arbete.
Du som söker tjänsten bör:
• Ha tidigare erfarenhet av administration, gärna inom krav- och inkasso
• Vara noggrann och samarbetsvillig
• Vara ambitiös, positiv och intresserad
Vi ser gärna att du är en person som har tidigare erfarenhet inom ekonomi, samt även att du har goda kunskaper inom IT- och affärssystem. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Detta uppdrag ingår i Komets uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet för arbete ute i vår kunds verksamhet.
Information om uppdraget:
Start: Omgående, februari 2014
Omfattning: Heltid i minst sex månader med god möjlighet till förlänging alt. överrekrytering
Arbetstid: Kontorstider
Publiceringsdatum2014-01-21Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-KG, Konsultchef 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm
Jobbnummer 1755947
Observera att sista ansökningsdag har passerat.