Driven Chefs-assistent/receptionist!
Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Åstorp
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Åstorp,
Bjuv,
Klippan,
Ängelholm,
Helsingborg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Åstorp,
Bjuv,
Klippan,
Ängelholm,
Helsingborg eller i
hela Sverige Är du Sveriges bästa och mest drivna Chefs-assistent/receptionist? Tänker du bli det? Då har vi den optimala arbetsmiljön som utmanar och stimulerar på alla plan! I din roll kommer du att stötta och avlasta företagets VD, chefer och övriga tjänstemän på företagets huvudkontor. Utöver dessa uppgifter ansvarar du för kundbemötande och allmänna ytor på kontoret. Vi söker dig som vill fortsätta att utvecklas i en kvalificerad assistentroll där du får möjlighet att ge bästa tänkbara service och arbeta högt som lågt.
Publiceringsdatum2015-10-28ArbetsuppgifterExempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen som assistent:
• Supporta chefer, säljare och tjänstemän
• Ordermottagning och orderregistrering
• Administration mot affärssystem (kunduppgifter, offertberedning, orderberedning:)
• Förbereda kundbesök för säljare
• Administrera marknadsföringsmaterial
• Planera och koordinera mässor, konferenser och events
• Ta fram, packa och adressera kundprovsutskick
• Rese bokningar, reseräkningar och utläggshantering
Exempel på uppgifter som ingår i rollen som receptionist:
• Telefonväxling
• Ta emot besök
• Köra ärenden
• Posthantering
• Förbereda och ställa i ordning lokaler inför möten
• Ansvara för kontorets allmänna ytor
Om företagetVår kund är ett innovativt och snabbväxande företag som utvecklar och producerar unika förpackningar och förpackningsmaterial. De har högt satta mål, platt, flexibel organisation och engagerade medarbetare. Som anställd förväntas man vara både initiativtagande och väldigt drivande i sitt arbete, som bedrivs i ett klimat av nära samarbete mellan medarbetarna och deras kunder.
ProfilVi söker dig som har erfarenhet av att jobba som assistent eller liknande. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning i grunden eller minimum 3 årig gymnasieutbildning. För att lyckas i rollen är det ett krav att du talar samt skriver engelska helt obehindrat och att du är en van användare av Officepaketet. Du är en prestigelös, driven och serviceinriktad person med en positiv framtoning. Du har förmågan att hålla många bollar i luften och prioritera bland dina arbetsuppgifter och du trivs i en administrativ och koordinerande roll. Du har ett proaktivt arbetssätt, är ansvarsfull, noggrann och har ett sinne för detaljer. Vidare ser vi att du är flexibel och trivs med att arbeta både högt och lågt.
Om företagetFramtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorOrt: Munka-Ljungby
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Urval: Sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6220
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Lagerfelt
sandra.l@framtiden.comFöretagFramtiden i Sverige AB
AdressFramtiden i Sverige AB
Drottninggatan 1D
21211 Malmö
KontorsadressDrottninggatan 1D, Malmö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2500739
Observera att sista ansökningsdag har passerat.