Driven butikschef till Smarteyes - Eskilstuna
Optik Smart Eyes AB / Chefsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Optik Smart Eyes AB i Eskilstuna,
Västerås,
Katrineholm,
Södertälje,
Örebro eller i
hela Sverige Har du en driven, mål- och resultatorienterad personlighet som är nyfiken på att utvecklas i ledarskap? Vill du hänga med oss på vår resa och tillsammans med dina kollegor utveckla en butik? Vill du jobba på en av Sveriges bästa arbetsplatser? En modern organisation där förändring, enkelhet och omtanke är ledorden? Då är detta en tjänst för dig!
Vårt erbjudande
Förändring, enkelhet och omtanke viktiga ledord, vilket utgör grunden i vårt arbete och bygger vår kultur. Smarteyes erbjuder en arbetsplats där delaktighet och samarbete har en betydande roll i det dagliga arbetet. För oss på Smarteyes är du som medarbetare vår viktigaste tillgång. Din åsikt är därför betydelsefull och du kommer att ha stora möjligheter att påverka och utveckla din arbetsplats.
I region Norr har vi 13 butiker och utifrån geografi arbetar vi nära och tillsammans med att utveckla våra verksamheter genom att vi tillsammans träffas regelbundet och utbyter erfarenheter. Det gemensamma utvecklingsarbetet leds av en regionchef som kommer bli din närmsta chef.
Ditt uppdrag
Vi på Smarteyes söker nu en driven personlighet som vill ha ansvar för, utveckla och leda det dagliga arbetet som butikschef i vår butik i Eskilstuna. Du kommer driva arbetet i butiken tillsammans med butikens medarbetare både genom att vara en del utav det dagliga arbetet i butiken, men också genom att bidra till dina BC kollegor i regionen på olika sätt. Vidare kommer du att ha det övergripande lönsamhetsansvaret samt ansvar för personal och arbetsmiljö.
Ditt fokus är förutom det ovanstående även att aktivt utveckla butikens rutiner och arbetssätt samt ansvara för budgetering och rekrytering.
Vad vi söker
Som person är du trygg i ditt ledarskap, älskar att jobba mot resultat och har såklart ett brinnande intresse för att bemöta våra kunder på bästa sätt och att de ska hitta rätt bland våra bågar i butiken. Du är bra på att prioritera och organisera samtidigt som du har lätt för att samarbeta och hitta nya strategier för att utveckla butiken, dig själv och dina kollegor.
Sist men inte minst önskar vi att du har tidigare erfarenhet av ledarskap (gärna inom detaljhandeln), helst ett år.
Om Smarteyes
För femte året i rad ligger Smarteyes i topp på Great Place to Works lista över Sveriges bästa arbetsplatser, vilket även gör att vi tilldelats en plats i Hall of Fame! 2020 kom vi på en fantastisk 3:e plats i kategorin stora organisationer, vilket är ett kvitto på att vi har en stark kultur med nöjda och engagerade medarbetare.
Smarteyes är en av Sveriges snabbast växande optikerkedjor som även finns i Danmark och Tyskland. Ända sedan starten 2007 har vi på Smarteyes haft en lite annorlunda syn på glasögon. Vi ser dem som någonting mer än ett synhjälpmedel. Vi ser dem som en modeaccessoar. Genom effektiva inköp och god design erbjuder vi ett brett sortiment modeglasögon till attraktiva priser. Vår ambition är att alltid vara den bästa optikern för våra kunder genom att vara nytänkande, alltid ligga steget före våra branschkollegor och att alltid tillverka och distribuera på det smartaste sättet.
Läs mer om oss på
www.smarteyes.seIntervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Ort: Eskilstuna
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktperson: Anders Näverlind,
anders.naverlind@smarteyes.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Heltid 100%
Publiceringsdatum2021-01-14ErsättningEnligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOptik Smart Eyes AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Optik Smart Eyes AB (org.nr 556702-8492),
http://www.smarteyes.se Jobbnummer 5522646
Observera att sista ansökningsdag har passerat.