Driven administratör till spännande uppdrag
Adecco Sweden AB, Örebro / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Örebro i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Är du en driven och engagerad person som har förmågan att arbeta både administrativt och kreativt? Då har vi jobbet för dig! Nu ger Adecco dig chansen att arbeta hos ett ungt, spännande företag som befinner sig i en stor tillväxtfas och söker en ny kollega! Uppdraget är långsiktigt och kommer att inledas med en kortare inhyrning via Adecco följt av goda möjligheter till övertag av kund.
"U21 plus" är ett etablerat säljutvecklingsbolag som startades februari 2010. "U21 plus" affärsidé är att hjälpa företag till ökad lönsamhet genom säljutveckling och säljeffektivisering. I dag arbetar vi nationellt med några av Sveriges ledande varumärken. Våra ledord är tillit, handlingskraft, engagemang, generositet och ansvar vilket genomsyrar arbetat med såväl kunder som personal. Vi är ett företag under stark tillväxt och söker en medarbetare som kan vara med och utveckla "U21 plus" administrativa delar tillsammans med oss.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta brett med såväl interna som externa processer kring U21 plus verksamhet. Detta innebär att du deltar i utvecklingsprojekt av olika storleksgrad tillsammans med kunder men, också arbete med olika projekt internt - exempelvis effektivisering av interna rutiner, stort som smått.
Administration i form av projektuppföljning, rapporter, protokoll, framtagning av processmodeller etc. är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Att få en del halvfärdiga uppgifter tillhör vardagen och kräver en förmåga att kunna se vad som behöver göras och själv hitta lösningar. Du har stora möjligheter att vara med att driva och utveckla både tjänsten och verksamheten!
Vem trivs här?
Om du är en självgående, driven och administrativ person som drivs av utmaningar och att hitta nya arbetssätt och lösningar så kommer du att trivas här! Du är en ansvarsfull och noggrann person som ser vad som behöver göras och kan arbeta självständigt. Du har minst ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är en riktig fena på Microsoft Excel!
Är du intresserad? Ansök nu!
Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån, eller via denna länk
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1618062 . Vi tar ej emot ansökningar via mail.
Vid frågor kring rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Mikael Löfstrand på tel: 019-760 71 09. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-09-13Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Örebro
AdressAdecco Sweden AB, Örebro
70230 ÖREBRO
KontorsadressGustavsviksvägen 7
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
orebro@adecco.se Jobbnummer 1339375
Observera att sista ansökningsdag har passerat.