Driven administratör till internationellt bolag i Södertälje!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Tycker du om att arbeta i högt tempo och har erfarenhet av administrativa frågor? Då har vi på Adecco Office&HR uppdraget för dig med start omgående hos vår kund i i Södertälje!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som administratör kommer du att ha en bred roll där du hjälper till med diverse administrativa arbetsuppgifter för att avlasta kollegor på kontoret. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att förbereda inför nyanställningar, lösa behörigheter samt arbeta i företagets interna system. Arbetstiden är 8-17, måndag till fredag.

Vem trivs här?
Du som har en avslutad gymnasieutbildning. Vidare så har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt är van att jobba i MS Office. Har du erfarenhet av att jobba med service eller administration kommer du att känna igen dig i arbetet.

I tjänsten som administratör kommer din noggrannhet, höga serviceanda och ditt positiva sätt till sin fulla rätt. Då arbetet handlar om att avlasta och underlätta för dina kollegor är det viktigt att du är prestigelös och tillmötesgående. Vi söker dig som är social, driven och initiativtagande.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och kommer att tillsättas omgående. Uppdraget förväntas pågå i tre månader. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Har du några frågor kring rekryteringsprocessen kontakta rekryteringsansvarig Annelie Sandberg på tel: 08-598 981 96

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-12-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-09
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magdalena Krysiak Magdalena.Krysiak@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2571234

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: