Driven administratör och ekonomiassistent
Help At Work Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Sundbyberg,
Solna,
Stockholm,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver ? ja just det ? hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
För kunds räkning söker vi nu dig som trivs med varierade arbetsuppgifter från ekonomi och bokföring till säljstöd och kundmottagning.
Företaget, som grundades för snart 30 år sedan, säljer städmaskiner, kemikalier och redskap till både små lokala företag och rikstäckande städbolag. De erbjuder även kundanpassad utbildning för att tillgodose att kunden vet att hantera produkterna på ett säkert, effektivt och miljöanpassat sätt.
Företaget, som har sitt kontor I Sundbyberg, har ett arbetsområde som sträcker sig över Stockholms-, Uppsalas- och Västmanlands län.
Publiceringsdatum2010-11-05Dina arbetsuppgifterDu kommer att erbjudas en bred och varierad roll. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:
Ekonomi ? Kund- och leverantörsreskontra samt löpande bokföring.
Säljstöd ? Stötta företagets fyra säljare med att t.ex. ta fram underlag inför upphandlingar och offerering.
Affärssystemsansvarig ? Du kommer att ansvara för att affärssystemet hanteras och uppdateras på rätt sätt och utifrån det administrera inköp och lager.
Erfarenhet och Person
Som administratör och ekonomiassistent blir du en viktig del av en sammansvetsad grupp som tillsammans arbetar för att ta företaget vidare. Här värderar man varje medarbetare och eftersträvar kontinuerlig, långsiktig och gemensam utveckling.
Vi ser gärna att du har erfarenheter av liknade arbetsuppgifter i mindre företag och att du är van vid att rycka in och hjälpa till där det behövs. Som person är du engagerad, glad, initiativrik och prestigelös. Du drivs av att lära nytt och trivs med att arbeta fritt och självständigt. Du har inga problem med att ta för dig samtidigt som du är lyhörd gentemot verksamheten och dina kollegor. Det är också viktigt att du trivs med att arbeta i en miljö där det periodvis råder ett högt tempo.
Du har goda kunskaper i Office. Erfarenhet av affärssystemet Pyramid är meriterande men inget krav.
Ansvarig för rekryteringen är Ida Tegner på Help at Work. Ansök redan idag genom vår hemsida:
http://helpatwork.se/displayjobs.aspx?hrl=2KV2cM0uY8zQinrealaCqksVcRQ==&C lassifieldid=291
Frågor besvaras på
ida.tegner@helpatwork.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
ida.tegner@helpatwork.seFöretagHELP AT WORK SWEDEN AB
AdressHELP AT WORK SWEDEN AB
Kungsgatan 37, 4tr
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 37, 4tr
Stockholm
Jobbnummer 771008
Observera att sista ansökningsdag har passerat.