Driven administratör med personalintresse till revisionsbyrå i S

SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW söker för kunds räkning en driven administratör / ledningsadministratör. Vår kund är en ledande revisionsbyrå med kontor i centrala Stockholm. Uppdraget är tänkt att starta omgående och sträcker sig 6 månader framåt. Är du rätt person finns chans för förlängning.

Tjänstebeskrivning
Dina arbetsuppgifter som administratör / ledningsadministratör kommer att vara varierande. Huvudsakligen kommer du att arbeta med service och administrativt stöd till kontorets medarbetare och till kontorsledningen.

Till 50 % kommer du att arbeta med resursplanering och du kommer, tillsammans med kontorets ledning, att driva det löpande planeringsarbetet och fördelningen av resurser. Detta kommer ske på längre sikt dels genom analys och övergripande kontroll samt genom hantering av löpande förfrågningar och bemanning av nya uppdrag.

Övriga arbetsuppgifter kommer vara:

• utföra administrativa uppgifter som hantering av utskick, kalla till och planera möten, föra mötesanteckningar samt upprätta presentationer

• arbeta med administration kring klientprojekt så som fakturering och framtagande av rapporter.

Som administratör / ledningsadministratör har du ett brett kontaktnät. Tjänsten innehåller såväl egna ansvarsområden som enklare administrativa arbetsuppgifter. För rätt person finns utvecklingsmöjligheter!

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har administrativ erfarenhet alternativt har haft en liknande assistentroll, gärna från konsult- eller rekryteringsbranschen. Vi söker dig som är en driftig person och som trivs i en varierande roll. Du är en lagspelare ut i fingerspetsarna och för att lyckas i rollen är du även strukturerad, lyhörd och prestigelös. Du har en hög servicekänsla och vi ser gärna att du tar egna initiativ och kommer med egna lösningar. Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Därefter finns det chans till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in ansökan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076 647 16 44.

Konsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort.

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-08-23

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Koblet Olsson Mob: 076 647 16 44

Företag
SW

Adress
SW
Humlegårdsgatan 20
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3657497

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: