Driven administratör
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av registrering och är en noggrann och strukturerad person med mycket energi? Då har vi på Adecco Office & HR uppdraget för dig! Uppdraget startar omgående och förväntas pågå i ca tre månader.
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som administratör kommer du att arbeta med fakturering och arkivering. Vidare kommer du dessutom att hantera registreringar av tider och transporter. Har du tidigare erfaranhet av arkivering och goda kunskaper i Excel kommer du snabbt att komma in i dina arbetsuppgifter!
Vem trivs här?
Om du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer du att känna igen dig i arbetet. Är du en strukturerad och noggrann person med positiv inställning kommer du att trivas med din uppgifter. Du kommer att använda datorn mycket i det dagliga arbetet vilket gör att dina goda kunskaper i Officepaketet och då främst i Excel kommer väl till användning. Om du gillar utmaningar och trivs med att arbeta i en föränderlig miljö har du kommit rätt! Arbetsuppgifterna kräver att du jobbar självständigt och tycker om att ta eget ansvar. Arbetstiderna är 07-00-16.00.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2015-01-02Arbetstider och omfattningHeltid 7-16 4-6 månader
Ersättningtimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-29
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2115831
Observera att sista ansökningsdag har passerat.