Driven administrativ assistent sökes till Goovinn i Göteborg!

Poolia Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Är du en hejare på administration? Gillar du att alltid ligga steget före och älskar sociala medier som Linkedin och Facebook? Då ska läsa vidare! Poolia söker på uppdrag av Goovinn en driven administrativ assistent till deras kontor i centrala Göteborg. Uppdraget har start omgående och är på 50%. Arbetstiderna kommer att vara belagda på vardagar. Uppdraget är ett konsultuppdrag via Poolia; det är till att börja med sex månader med goda chanser till förlängning och överrekrytering.

Vad blir mina arbetsuppgifter?
Som administrativ assistent hos Goovinn kommer du ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer främst att ha arbetsuppgifter inom ekonomi, event, marknadsföring och administration. Du kommer att jobba i ett litet team bestående av 30st drivna kollegor i alla åldrar som brinner för att möjliggöra fina resultat för sina kunder tillsammans som ett team. Exempel på dina arbetsuppgifter är :

• Fakturering.
• Godkänna anställdas tidrapporter och reseräkning samt göra månadssammanställningar av tidrapporteringar gjorda av internt anställda.
• Månadsvis nyckeltalsuppföljning.
• Ansvara för externa events som företaget anordnar några gånger per år. Allt från att skicka inbjudningar till att koordinera själva eventets logistisk.
• Koordinering av interna events.
• Posta / uppdatera content till företagets externa kanaler så som hemsidan, Linkedin och Facebook.
• Följa upp och koordinera bolagsutveckling aktivitetsplan som utförs av alla anställda.
• Hantera administrationen kring on- och offboarding av anställda.
• Vara allmänt behjälplig med diverse administrativa arbetsuppgifter.


Är du den vi söker?
Rollen passar dig som trivs med att vara spindeln i nätet och som tycker om att ha varierande arbetsuppgifter. Vi söker dig som;

• Kan kommunicera på svenska och/eller engelska obehindrat.
• Har relevant erfarenhet (1-3 år) av liknande arbetsuppgifter eller högskoleexamen inom till exempel redovisning eller marknadsföring.

Som person är det viktigt att du är driven och självgående. Det kommer att ställas höga krav på att du själv kan planera din tid och säkerställa att du hinner med allt som du är ansvarig för. Du förväntas arbeta proaktivt och alltid ligga steget före i de administrativa bitarna. De flesta av dina kollegor är ute på uppdrag och behöver att administration fungerar friktionsfritt, vilket är din huvudsakliga arbetsuppgift. För att passa in hos Goovinn ser vi gärna att du är social och hjälpsam som person.

Låter detta som du? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Vilka är Goodvin?
Goovinn är ett konsultbolag som vänder sig till företag som har behov av att snabbt och effektivt genomföra strategiska förändringar. Goovinn specialiserar sig i produktutveckling, produkthantering och projektledning. Läs mer på www.goovinn.se

Ansök redan idag då platserna kan fyllas innan sista ansökningsdagen!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-12-12

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-07
Ange följande referens när du ansöker: 52179
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Göteborg AB

Adress
Poolia Göteborg AB
Kungsgatan 42
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 42

Jobbnummer
4505978

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Göteborg AB: